دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان از فرایند مصاحبه‌های دکتری

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با توجه به آغاز مصاحبه دکتری در این استان گفت: «امسال برای اولین‌ بار مصاحبه در مقطع دکتری به صورت استانی برگزار می‌شود و بیش از5200 نفر داوطلب، اولویت اول‌شان برای مصاحبه، استان هرمزگان است.»
کد خبر : 195729

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محسن دهقانی در بازدید از محل های مصاحبه دکتری در واحد بندرعباس با بیان اینکه این مصاحبه تا 28 تیر بر اساس برنامه زمانبندی انجام می شود، افزود: همه امکانات برای بهتر برگزار شدن این مهم فراهم شده و همکاران من نیز در این واحد تلاش می کنند تا روند انجام کار به بهترین نحو برگزار شود.


وی افزود: این مصاحبه در 38 گروه آموزشی و با حضور 200 استاد مجرب دانشگاه در حال برگزاری است و امید می رود تا با کیفیت بالا و سطح رضایت عالی داوطلبان همراه باشد.



عضو هیات علمی واحد بندرعباس محول کردن این مسئولیت مهم به استان ها را بیانگر حسن اعتماد مجموعه مدیریتی جدید در دانشگاه یاد کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا با اجرای دقیق و عملکرد رضایتبخش خود بر اعتبار دانشگاه آزاد اسلامی استان خود بیفزاییم.


دهقانی با اعلام رضایت از روند مصاحبه ها با مصاحبه شونده ها نیز گفت‌وگو کرد و از نظرات آنان و میزان رضایتمندی آنان در این واحد دانشگاهی نیز جویا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته