دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1396 - 13:11
ابطحی در گفت‌وگو با آنا:

فرهاد رهبر از مدیران علمی پاکدست و انقلابی کشور است/ حضور وی در دانشگاه آزاد اسلامی از روی ایثار بوده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: فرهاد رهبر از مدیران علمی پاکدست و انقلابی کشور است و امیدواریم با توجه به مشکلات به‌وجود آمده برای این دانشگاه بتواند با استفاده کارشناسان و مشاوران زبده خود، این دانشگاه را از برهه کنونی عبور داده و به جایگاه یک دانشگاه موفق جهانی برساند.
کد خبر : 195619

سیدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با تبریک انتصاب دکتر فرهاد رهبر به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دکتر رهبر از مدیران علمی انقلابی، متدین و توانمند نظام و متخصص در امور مالی است و تاکنون هر مسئولیتی را قبول کرده منشاء خیر و برکت بوده است.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادمه داد: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان است و بار زیادی از آموزش عالی کشور را از دوش وزارت علوم برداشته و به اعتلای علمی کشور کمک کرده است، بنابراین امیدواریم با توجه به مشکلات به‌وجود آمده برای این دانشگاه فرهاد رهبر با استفاده کارشناسان و مشاوران زبده بتواند این دانشگاه را از برهه کنونی عبور دهد.


وی با بیان اینکه فرهاد رهبر با گذشت اخلاقی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را پذیرفته است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اکنون با مشکلات مالی مواجه است و حذف رشته‌های کارشناسی ارشد این دانشگاه از سوی وزرات علوم که همچنان مورد مناقشه دو طرف است شرایط سختی را در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کرده که می‌توان گفت دکتر رهبر با قبول مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی در این شرایط از خود گذشتگی کرده و ورود او به این دانشگاه از روی ایثار بوده است.


نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس افزود: امیدواریم که فرهاد رهبر با تعاملاتی که با شورای عالی انقلاب فرهنگی، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و وزارت علوم خواهد داشت، منشاء تحول در دانشگاه آزاد اسلامی باشد و این دانشگاه را به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر منطقه و جهان مطرح کند.


ابطحی اظهار کرد: مسیر دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس سند چشم‌انداز 1404، سند علمی کشور، بیانات امام راحل و مطالبات رهبر معظم انقلاب درباره این دانشگاه است؛ مطمئنا رویکردی که دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی اتخاذ کرده است منجر به پیشرفت روزافزون این دانشگاه خواهد شد.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: در روزهای آتی برای اطلاع از برنامه‌های دکتر رهبر در دانشگاه آزاد اسلامی از وی و معاونانش برای حضور در کمیسیون آموزش مجلس دعوت خواهیم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب