دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

رضا درویش: ترابی پیشنهاد رسمی خارجی ندارد/ دایی از وضعیت تیم رضایت دارد

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: ما به پیشرفت ترابی فکر می‌کنیم و اگر پیشنهادی از سوی باشگاه‌های اروپایی برای ما ارسال شود به طور حتم در هیات مدیره مطرح می‌شود تا ترابی به فوتبال اروپا برود.
کد خبر : 195611

رضا درویش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط سایپا بعد از برگزاری اردوهای پیش فصل گفت: «تیم بعد از اردوی اردبیل و رامسر آرام آرام از بدنسازی خارج می‌شود و این روزها در تهران با چند تیم بازی دوستانه برگزار کردیم. امیدوارم کادر فنی از این بازی‌ها به اهدافش برسد و در روند آمادگی تیم نتیجه مثبتی داشته باشد.»


مدیرعامل سایپا در رابطه با رضایت علی دایی از شرایط بازیکنان قدیمی و جدیدی که به تیم اضافه شدند افزود: «دایی یک برنامه‌ای را برای آماده‌سازی پیش فصل درنظر گرفت که طبق همان برنامه هم پیش می‌رود. تا اینجای کار همه چیز خوب بود و کادر فنی هم از عملکرد بازیکنان جدید و قدیمی رضایت دارد. دایی همه بازیکنان را زیرنظر دارد تا بهترین‌ها را برای حضور در لیگ انتخاب کند.»


درویش در مورد پیشنهاد باشگاه آژاکس به مهدی ترابی و مخالفت سایپا با این انتقال گفت: «مهدی ترابی بازیکن سایپا است و با باشگاه قرارداد دارد. طبق قانون یک باشگاه اگر خواهان جذب ترابی باشد باید به صورت رسمی درخواستش را برای ما ارسال کند. ما هم به پیشرفت ترابی فکر می‌کنیم و اگر پیشنهادی از سوی باشگاه‌های اروپایی برای ما ارسال شود به طور حتم در هیات مدیره مطرح می‌شود تا ترابی به فوتبال اروپا برود چرا که هم از نظر مالی برای ما مفید است و هم حضور این بازیکن جوان در فوتبال اروپا به نفع فوتبال ملی ما است. اما تاکنون هیچ پیشنهادی به صورت رسمی برای ترابی ارسال نشد.»


مدیرعامل سایپا در خصوص قرعه‌کشی مسابقات لیگ افزود: «تیمی که می‌خواهد با قدرت در مسابقات لیگ شرکت کند باید به فکر موفقیت در همه بازی‌ها باشد. ما باید با همه تیم‌ها مقابله کنیم و فرقی برای ما ندارد که در کدام هفته با کدام تیم بازی می‌کنیم. البته قرعه کشی لیگ از یک نظر برای تیم‌ها مهم است که مثلا در فصل گرما بازی در جنوب کشور شاید برای تیم‌های سایر استان‌ها سخت باشد.»


وی در مورد اضافه شدن بازیکنان جدید به ترکیب سایپا گفت: «کارهای نقل وانتقالاتی تیم بر عهده سرمربی است و تاکنون دایی درخواستی برای جذب بازیکن جدید نداده است. اگر دایی بازیکن جدید بخواهد کمیته نقل وانتقالات باشگاه بازیکنان مدنظر را جذب می‌کنند.»


درویش در خصوص آخرین وضعیت سیامک کوروشی و لژیونر شدن این بازیکن افزود: «قرارداد کوروشی با سایپا یکساله بود و در حال حاضر هم قراردادی با ما ندارد و در تمرینات سایپا هم شرکت نمی‌کند. کوروشی خودش اعلام کرد که از باشگاه‌های خارجی پیشنهاد دارد و احتمال دارد لژیونر شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته