دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1396 - 11:06

جزئیات تیراندازی پلیس در میدان المپیک تهران

مرکز اطلاع رسانی‌ پلیس پایتخت جزئیات تیراندازی صبح امروز در میدان المپیک را که به کشته شدن یک زن سابقه ‌دار منجر شد، تشریح کرد.
کد خبر : 195601

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، ساعت 04:30 بامداد امروز دو نفر مرد و یک زن از فردی اقدام به زورگیری می‌کنند. پس از تماس فرد مالباخته با 110، بلافاصله عوامل 110 در محل حاضر و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز می کنند.


ساعتی بعد فرد مالباخته مجددا به ایستگاه پلیس مراجعه و عنوان کرد که سارقان با من تماس گرفته و اعلام کردند حاضرند در صورت پرداخت وجهی مدارکم را تحویل دهند.
در ادامه ماموران به طور نامحسوس در محل قرار حضور پیدا می‌کنند و در زمانی که فرد مالباخته با سارقان روبه‌رو می‌شود وارد عمل شده که سارقان پس از اطلاع از حضور پلیس در محل با یک دستگاه خودرو متواری می‌شوند.
مرکز اطلاع رسانی در اطلاعیه خود آورده است که عوامل پلیس تهران بزرگ پس از تذکر مکرر به راننده و سرنشینان خودرو برای توقف نهایتا پس از تمرد آنان، ضمن رعایت قانون به کار گیری سلاح به سمت آنان شلیک می‌کنند که بر اثر تیراندازی سارق زن کشته شده و یک نفر از سارقان دیگر زخمی و خودرو متوقف می‌شود. نفر سوم نیز خود را تسلیم پلیس می‌کند.


گفتنی است سارقان به عنف دستگیر شده دارای سابقه کیفری سرقت، آدم ربایی و تجاوز به عنف بوده‌اند.


انتهای پیام/

برچسب ها: کشته
ارسال نظر
هلدینگ شایسته