دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با آنا

مخالف اردوی خارجی پرسپولیس بودم/ برگزاری دربی در آلمان بی‌معنی بود

جعفر کاشانی گفت: مساله اصلی برای دربی این است که این بازی مهم باید در ایران انجام شود و دلیلی نداشت چنین بازی‌ که جذابیتش به حضور هوادارانش است در یک کشور دیگر برگزار می‌شد.
کد خبر : 195584

جعفر کاشانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد لغو بازی دوستانه استقلال و پرسپولیس در آلمان گفت: «پرسپولیس باید در تاریخ 31 تیرماه دیدار سوپرجام لیگ را با نفت تهران در ورزشگاه آزادی برگزار کند و بازی دوستانه‌ای که در آلمان تدارک دیده بودند در همین تاریخ بود که یک باید یکی از این بازی‌ها از برنامه حذف می‌شد. حالا به دلایل تبلیغاتی و مشکلاتی که اسپانسر این بازی با صداوسیما برای پخش بازی برخورد کرد برگزاری این دیدار لغو شد.»


وی ادامه داد: «مساله اصلی برای دربی این است که این بازی مهم باید در ایران انجام می‌شد و دلیلی نداشت چنین بازی‌ که جذابیتش به هوادارانش است در یک کشور دیگر برگزار شود. برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای صورت می‌گرفت که این بازی در ایران انجام می‌شد تا هواداران بتوانند از نزدیک تماشا کنند.»


عضو هیات مدیره پرسپولیس با انتقاد از اردوهای خارجی که تیم‌ها در کشورهای دیگر برگزار می‌کنند بیان کرد: «متاسفانه در سال‌های اخیر اکثر تیم‌ها اردوهای پیش فصل خودشان را در کشورهای دیگر برگزار می‌کنند و پول مملکت را به جای اینکه در داخل ایران خرج کنند در کشورهای دیگر هزینه می‌کنند. من مخالف اردوهای خارجی تیم‌ها و به خصوص پرسپولیس هستم و باید برنامه ریزی صورت گیرد تا از سال‌های آینده همین اردوها در ایران برگزار شود.»


کاشانی در مورد تغییروتحولات احتمالی در هیات مدیره پرسپولیس افزود: «ما از زمانی که در پرسپولیس مشغول به کار شدیم سعی کردیم با همدلی و هماهنگی کامل با مدیرعامل کارهای باشگاه را پیش ببریم و در این زمینه هم موفق بودیم. تمام برنامه‌های باشگاه توسط مدیرعامل در هیات مدیره مطرح می‌شود و بعد از بحث و بررسی در جلسه هیات مدیره عملی می‌شود. قطعا وزیر ورزش هم به پویایی باشگاه پرسپولیس فکر می‌کند و تصمیماتی می‌گیرد که به نفع پرسپولیس باشد.»


وی ادامه داد: «باشگاه پرسپولیس از حضور پیشکسوتان قدیمی پرسپولیس شد. پرسپولیس خانه من است. از زمانی که شاهین منحل شد من و عده دیگر از بازیکنان شاهین به این باشگاه آمدیم و پرسپولیس را بنا کردیم. بزرگانی مثل شیرزادگان، جاسمیان و نفرات دیگر پرسپولیس را ساختند و الان باید به فکر راه‌اندازی تالار افتخارات باشگاه باشیم که بازیکنان فعلی بدانند میراث‌دار چه بزرگانی هستند. امروزه وارد باشگاه‌های بزرگ اروپا می‌شوید باید از تالار افتخارات رد شوید تا بازیکنان و هواداران بفهمند که چه افرادی برای این تیم زحمت کشیده‌اند. اما الان کمتر هواداری کاشانی، جاسمیان و شیرزادگان را می‌شناسد.»


کاشانی در مورد وضعیت پرسپولیس در فصل آینده لیگ برتر گفت: «پرسپولیس تاکنون قهرمانی‌های زیادی کسب کرد اما هیچ کدام از این قهرمانی‌ها به زیرساخت باشگاه کمک نکرد. قهرمانی مهم است اما مهمتر از آن ساختن زیرساخت‌های باشگاه و تبدیل تیم پرسپولیس به یک باشگاه بزرگ است که خوشبختانه در سال‌های اخیر کارهای زیادی در این زمینه صورت گرفت. امیدوارم در فصل آینده هم پرسپولیس مانند فصل قبل بتواند بار دیگر قهرمان لیگ شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته