دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1394 - 12:08
رویدادهای دانشگاهی

کوتاه از واحدهای مینودشت، ممسنی، علوم دارویی، گیلان غرب، اسدآباد و استهبان

به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، گنجینه‌ای از کتاب‌های ارزشمند با موضوع جنگ تحمیلی، حماسه ومقاومت، در قالب نمایشگاهی علمی و فرهنگی، از ۳ تا ۶ خرداد، در محل سایت پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت در معرض دید دانشگاهیان گذاشته شده است.
کد خبر : 19557

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به همت بسیج دانشجویی شهید چمران و کانون قرآن و عترت دانشگاه نمایشگاه کتاب و عکس به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در محل سایت پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت برگزار شد.


مسئول فرهنگی واحد مینودشت در حاشیه این نمایشگاه گفت: گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهیدان و رزمندگان در صیانت از کیان ایران اسلامی، حفظ ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس، حمایت از آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری از جمله اهداف اصلی اجرای برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر است.


ایوب سرایلو افزود: در این دانشگاه، بیش از ۲۰۰ جلد کتاب چاپی در حوزه مقاومت، ایثار و پیروزی وجود دارد که این کتاب‌ها در کتابخانة دانشگاه، قرار دارد.


وی خاطرنشان کرد: از مجموع کتاب‌های چاپی کم‌مانند مجموعه‌ای ارزشمند، مانندِ جنگ تحمیلی از دیدگاه امام خمینی (ره)، تاریخ نظامی جنگ تحمیلی، دفاع مقدس در بیانات امام خمینی (ره)، تقویم تاریخ دفاع مقدس، اولین‌های دفاع مقدس، حفظ آثار جنگ و... در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.


سرایلو اضافه کرد: در بخش دیگری از این نمایشگاه، مجموعه عکس‌های ارزشمندی با عنوان «یاد یاران» مشتمل بر عکس‌های رزمندگان در معرض نمایش دانشگاهیان قرار گرفته است.


گرامیداشت هفته هلال احمر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی


با حضور حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه ممسنی- جمعی از مسئولان ادارات شهرستان، مشاور مدیر جمعیت هلال احمر فارس و هیئت رئیسه دانشگاه هفته هلال احمر در دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی برگزار شد.


سید رضا شمس الدینی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد نورآباد ممسنی با خیر مقدم درباب گرامیداشت روز هلال احمر و فعالیت دانشجویان امداد گر هلال احمر در دانشگاه و شهرستان سخنانی بیان کرد.


امام جمعه ممسنی باتوجه به جایگاه جغرافیایی شهرستان ممسنی و اهمیت و تلاش امداد گران این شهرستان در موقع بروز مشکلات احتمالی سخنانی بیان کرد.


جشن بزرگ ایثار در واحد علوم دارویی برگزار شد


همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) در واحد علوم دارویی جشنی برگزار شد.


همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه، به همت کانون جرعه نور دفتر فرهنگ اسلامی این واحد، مراسم جشن ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد در سالن آمفی تئا‌تر دانشکده داروسازی واحد علوم دارویی برگزار شد.


در این مراسم که با حضور پرشور اساتید، کارکنان و دانشجویان مواجه بود، ابتدا حجت الاسلام بساکی امام جماعت دانشکده داروسازی درباره فضائل این سه بزرگوار به سخن پرداخت.


این مراسم با اجرای گروه سرود و اهدای جوایز به دانشجویان شاهد و ایثارگر و اجرای مسابقه پایان یافت.


چاپ مقاله استاد دانشگاه آزاد مرکز گیلان غرب در اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی


چهار مقاله ملیحه پرویزی از مدرسین دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب در اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی با عناوین زیر پذیرش و چاپ شد:


۱-بررسی عوامل مؤثر بر جلب رضایت مشتریان از فروشگاههای ورزشی کشور ایران با استفاده از مدل رضایت سنجی کانو
۲-ارزیابی حوزه‌های مدیریت استراتژیک ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه
۳-تعیین نقش خانواده در شکل گیری شخصیت کارآفرینانه از دیدگاه صاحبنظران ورزش
۴-نقش طراحی ویترین بر میزان جذب مشتری و فروش کالا در فروشگاه‌های ورزشی


اولین همایش ملی بازار یابی ورزشی اردیبهشت ۹۴ در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.


برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر در واحد اسدآباد


به مناسبت اعیاد بزرگ و فرخنده شعبانیه و نیز گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌های جاویدان رزمندگان اسلام در سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر) و به منظور زنده نگه داشتن روزهای حماسه و سلحشوری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در مقابل درب ورودی دانشگاه کرد و با پخش شربت و شیرینی از مردم پذیرایی کردند.


برگزاری نشست بصیرتی کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی استهبان


همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر نشست بصیرتی کارکنان، اعضای پایگاه مقاومت شهید صالح و حلقه‌های صالحین دانشگاه ازاد اسلامی واحد استهبان با حضور رئیس، مسئولین واحد وفرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در سالن سمعی بصری ساختمان امام خمینی (ره) دانشگاه برگزار شد.
رئیس واحد استهبان با تبریک اعیاد شعبانیه، گرامی داشت روز پاسداروجانباز وسوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهردر رابطه با برکات ماه شعبان نکاتی را مطرح کرد.


محسن زارعی جلیانی همچنین با بیان احادیث و روایات از ائمه اطهار مطالبی را درشان و منزلت ماه شعبان، نیمه شعبان و اهمیت این ماه پرخیر و پرکت، مناجات و صلوات شعبانیه، صدقه و استغفار و ایثارو فداکاری‌های رزمندگان ومردم درزمان جنگ ارائه کرد.


فرمانده مقاومت بسیج شهرستان درباره مسائل سیاسی ایران و منطقه، رشادت‌ها واز خود گذشتگی‌های ایثار گران در دوران هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و پیروزی مسلمانان در کشور‌های اسلامی و عزت و سرافرازی میهن اسلامی ایران به سخنرانی پرداخت.


محمد علی شیبانی عنایات الهی، اتحاد مردم مسلمان ایران و جهان اسلام در زیر سایه مقام معظم رهبری وولایت فقیه زمان و حضور مردم همگام با مسئولان در سال همدلی و همزبانی در تمامی عرصه‌های اجتماعی را از عوامل مهم و اصلی عزت و پایداری ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته