دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

تارتار: در خانه و بیرون خانه به‌دنبال بهترین نتیجه هستیم/ حریف آسان در لیگ برتر نداریم

سرمربی تیم پارس‌جنوبی جم گفت: اگر چه لیگ برتر دشوارتر از لیگ آزادگان است اما ما حداکثر تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.
کد خبر : 195541

مهدی تارتار در خصوص اولین دیدار تیمش در لیگ هفدهم برابر گسترش فولاد تبریز به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «نگاه ما مقابل همه حریفان این است که برابر آنها نتیجه بگیریم. از هفته اول به‌دنبال این هستیم که به‌هدف‌مان برسیم. بنابراین برابر هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم. البته قدرت هیچ تیمی تا شروع بازی‌ها قابل تشخیص نیست ولی همه حریفان زحمت کشیده‌اند و می‌خواهند به نتیجه برسند.»


او ادامه داد: «تردیدی نیست که برخی حریفان به‌واسطه قدمت و تجربه‌ای که دارند سخت‌تر از دیگر رقبا هستند ولی برای ما هیچ حریفی آسان نیست و رقبا را دست‌کم نمی‌گیریم و با توجه به اینکه اولین تجربه‌مان در لیگ برتر را پیش رو داریم به‌دنبال این هستیم تا نتیجه درخور توجهی را بگیریم. ما چه در خانه و چه در بیرون از خانه همچون فصل گذشته حداکثر تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. اگر چه لیگ برتر دشوارتر از لیگ آزادگان است و با حریفان آماد‌ه‌تری بازی داریم.»


سرمربی تیم پارس‌جنوبی جم درباره قرعه‌کشی لیگ برتر و 5 بازی ابتدایی تیمش که تاثیر زیادی در ادامه حرکت این تیم در لیگ هفدهم دارد، بیان داشت: «به‌ طور حتم امتیازات هفته‌های اول از لحاظ روحی و روانی برای یک تیم مهم است. ما هم قصد داریم که در هفته‌های ابتدایی خوب بازی کنیم و در نتیجه‌گیری موفق باشیم تا در ادامه فصل کارمان با مشکل مواجه نشود. به‌هر صورت باید با 15 تیم بازی کنیم و اگر چه ترتیب بازی‌ها و اینکه چگونه با حریفان بازی می‌کنیم مهم است ولی سعی می‌کنیم که در نتیجه‌گیری موفق عمل کنیم.»


او با اشاره به میزان آمادگی تیمش برای شروع رقابت‌های لیگ اظهار داشت: «همه تلاش ما این است که تا شروع اولین بازی‌مان در رقابت‌های لیگ به حداکثر آمادگی برسیم. البته این خواسته همه تیم‌هاست که بتوانند شروع بسیار قدرتمندی داشته باشند. ما اردوهای خوبی داشتیم و تمرینات رضایت‌بخشی را برگزار کردیم.هنوز جای خالی در تیم‌مان داریم و می‌خواهیم آن را با نفراتی که به تیم کمک می‌کنند پر کنیم تا در مسابقات لیگ به مشکل خاصی نخوریم.»


تارتار خاطرنشان کرد: «در این مدت بازی‌های دوستانه خوبی چه در ایران و چه در ارمنستان داشتیم. تا شروع لیگ هم برای آنکه بازیکنان تیم به هماهنگی بیشتری برسند باز هم بازی تدارکاتی خواهیم داشت. البته رقابت‌های لیگ شرایط متفاوتی با بازی‌های تدارکاتی دارد ولی هدف ما یکدست کردن تیم است و خوشبختانه اتحاد خوبی در میان بازیکنان تیم وجود دارد که حاصل اتحاد آنها و کادرفنی به موفقیت تیم‌مان خیلی کمک خواهد کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته