دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا اعلام شد

غایبان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی امروز آزمون دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و به‌ منظور رفع دغدغه‌های آن دسته از داوطلبان مصاحبه دکتری که به دلیل تداخل در جلسات مصاحبه در سایر استان‌ها، امکان حضور به ‌موقع را نداشته‌اند؛ آخرین روز این بازه زمانی به متاخران اختصاص داده می‌شود.
کد خبر : 195530

دکتر عباس شیخ الاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با بیان اینکه پذیرش و مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی از روز جمعه 23 تیر آغاز شده است و تا پایان امروز 26 تیر ادامه دارد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و به‌منظور رفع دغدغه‌های آن دسته از داوطلبانی که به دلیل تداخل در جلسات مصاحبه در سایر استان‌ها امکان حضور به‌موقع را در دانشگاه آزاد اسلامی را نداشته اند، امروز 26 تیر و آخرین روز برگزاری مصاحبه به متاخران اختصاص می یابد.


رئیس ستاد اجرایی فرآیند آزمون دکتری استان خراسان رضوی در باره برگزاری مصاحبه دکتری در واحد مشهد گفت: با واگذاری مصاحبه دکتری به استان ها، از یک ماه و نیم قبل جلسات سیاست گذاری و توجیهی با عوامل و مدیران اجرایی و مدیران تیم‌های مصاحبه‌کننده برگزار شد که نتایج آن برنامه‌ریزی صحیح، اطلاع‌رسانی به‌موقع و برخورد شایسته عوامل اجرایی و تیم‌های مصاحبه‌کننده در طی برگزاری مصاحبه و در نهایت موفق بودن برگزاری مصاحبه دکتری در واحد مشهد بود.



رئیس ستاد اجرایی فرآیند آزمون دکتری استان خراسان رضوی با قدردانی از تلاش‌های عوامل ستادی و اجرایی در واحد مشهد و همکاری رؤسا و اعضای هیات علمی واحدهای استان، در اجرای هرچه بهتر این برنامه، این موفقیت را حاصل کار تیمی هیات رئیسه دانشگاه، روسای دانشکده ها، سرگروهها وغیره دانست.


شیخ الاسلامی با بیان اینکه آزمون مصاحبه دکتری استان خراسان رضوی در همه رشته های علوم انسانی در مجتمع علوم انسانی و مابقی رشته ها در دانشکده فنی مهندسی واحد مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: همه مسائل امنیتی و کنترلی بطور دقیق و با نظارت کامل انجام می شود به طوری که در بعضی موارد مانند احراز هویت در سه مرحله بدو ورود، توسط منشی و سرگروه صورت می گیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به بازدید خود از روند اجرای مصاحبه دکتری در دو حوزه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اشاره کرد و به آنــا گفت: اجرای مصاحبه های دکتری در این دانشگاه با برنامه ریزی دقیق همچنان در حال اجرا است و با استفاده ازاساتید قوی استان و مشهد، گروه های مصاحبه کننده به طور منظم در تمام رشته ها در حال انجام مصاحبه هستند.


وی با تاکید بر اینکه استانی شدن فرایند مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی رخدادی است که امسال برای اولین بار در این دانشگاه صورت گرفته است، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی روابط عمومی دانشگاه و نظر سنجی از پذیرفته شدگانی که در روزهای اول و دوم مصاحبه دکتری انجام شده، برگزاری مصاحبه با رضایت اکثر داوطلبان مواجه شده است.


شیخ الاسلامی افزود: اطلاع‌رسانی همه‌جانبه و به هنگام اخبار از طریق طراحی پرتال و سایت روابط عمومی واحد مشهد و پاسخگویی به سئوالات داوطلبان با کمک معاونت آموزشی دانشگاه و سایر منابع اطلاع رسانی از مواردی است که نقش موثری در رضایت مندی داوطللبان ایجاد کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب