دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1396 - 17:04

مسابقات جهانی پارا دوومیدانی - لندن؛ علیزاده رکورد پرتاب وزنه آسیا را شکست

سومین روز از مسابقات پارا دوومیدانی قهرمانی جهان امروز با رقابت ۷ ورزشکار کشورمان در رشته‌های پرتاب وزنه و پرتاب دیسک پیگیری شد.
کد خبر : 195483

به گزارش گروه ورزشی آنا از کمیته ملی پارالمپیک، در ادامه رقابت‌های پارا دوومیدانی قهرمانی جهان و سومین روز از مسابقات امروز 7 ورزشکار کشورمان در رشته‌های پرتاب وزنه و پرتاب دیسک به مصاف حریفان خواهند رفت.مهدی علیزاده در رشته پرتاب وزنه کلاس F33 به رقابت با حریفان خود پرداخت و با پرتابی به میزان 9 متر و 32 سانتی‌متر ضمن شکستن رکورد آسیا با کسب عنوان چهارم به کار خود پایان داد.


در این ماده، «کامل کاردینا» از الجزایر با 10 متر و 43 سانتی‌متر به مدال طلا رسید. «دانیل شیل» از آلمان با 10 متر و 36 سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار گرفت و «جوزپه کامپاچیو» ایتالیایی با 9 متر و 60 سانتی‌متر به مدال برنز رسید.در روز نخست این رقابت‌ها جواد حردانی به مدال نقره ماده پرتاب وزنه کلاس F38 دست پیدا کرد. محسن مجیدی هم روز شنبه در ماده پرتاب دیسک کلاس F37 به مدال برنز رسید.در ادامه این رقابت‌ها، محسن کائیدی و سیامک صالح فرج‌زاده از ساعت 22:30 در پرتاب وزنه کلاس F34 به مصاف حریفان خود می‌روند.همزمان با این مسابقات جلیل باقری و علی محمدیاری در رشته پرتاب دیسک کلاس F56 با دوومیدانی‌کاران دیگر کشورها به رقابت می‌پردازند.


علی‌اصغر جوانمردی و مهران نکویی هم از ساعت 00:15 بامداد در رشته پرتاب نیزه کلاس F56 آخرین نمایندگان کشورمان در مسابقات روز سوم هستند.


مسابقات پارا دوومیدانی قهرمانی جهان از جمعه 23 تیرماه با شرکت 1300 ورزشکار از 100 کشور جهان در استادیوم المپیک لندن آغاز شده است.



انتهای پیام/

برچسب ها: علیزاده
ارسال نظر
هلدینگ شایسته