دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بونوچی: هفت فصل رویایی با یوونتوس داشتم/ برای تغییر به میلان رفتم

مدافع جدید میلان گفت: طعم موفقیت را در یک خانواده‌ بزرگ حس کردم ولی زمان آن فرا رسیده بود که تغییری بدهم و به همین خاطر به میلان رفتم.
کد خبر : 195373

به‌ گزارش ‌گروه ورزشی آنا از گاتزتا دلواسپورت، لئوناردو بونوچی، مدافع کهنه کار یوونتوس در تصمیمی عجیب با جدایی از این تیم تصمیم گرفت تا پیراهن تیم رقیب یعنی میلان را بر تن کند.


او بعد از پیوستن به میلان، گفت‌: «هفت فصل رویایی با یوونتوس داشتم. وقتی که آرزوهایم به حقیقت پیوست، توانستم شش قهرمانی در لیگ ایتالیا به دست بیاورم و تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشم. طعم موفقیت را در یک خانواده‌ بزرگ حس کردم ولی زمان آن فرا رسیده بود که تغییری بدهم و به همین خاطر به میلان رفتم. من از این هفت سالی که در یوونتوس بودم کاملا رضایت دارم و فکر می‌کنم که توانستم رضایت هواداران و سران باشگاه را به دست بیاورم. به همین خاطر از تمام مسئولان و مربیانی که در این مدت داشتم تشکر می‌کنم.»


لئوناردو بونوچی با قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون یورو روز جمعه از یوونتوس جدا و به تیم میلان پیوست. او شش قهرمانی پیاپی با یوونتوس را ثبت کرده است و از تیم چلسی برای فصل آتی پیشنهاد داشت ولی به نظر می‌رسد که درگیری او با چند بازیکن یوونتوس منجر شد که این مدافع با تجربه تصمیم به جدایی از این تیم و پیوستن به میلان بگیرد که در این فصل چند بازیکن بزرگ را خریداری کرده و به نظر عزم جدی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته