دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ادامه غیبت بازیکنان استقلال در تیم امید/ احتمال جایگزینی با نفرات جدید

باشگاه استقلال به بازیکنان امید خود اجازه نداد به قرقیزستان بروند.
کد خبر : 195339

به گزارش گروه ورزشی آنا، در شرایطی که همه منتظر حضور بازیکنان استقلال در اردوی تیم امید بودند اما این بازیکنان امروز با تیم‌شان به تهران باز گشتند تا شرایط حضور آنها در قرقیزستان در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. آن هم در شرایطی که تیم امید روز گذشته با 20 بازیکن به مسابقات انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا اعزام شد.


در حال حاضر امیرحسین پیروانی سرمربی، فریدون معینی سرپرست کمیته جوانان و حسین اخوت سرپرست تیم ملی امید تماس‌ها در مورد اینکه این بازیکنان چه شرایطی پیدا می‌کنند را بی جواب گذاشتند اما مسئولان فدراسیون با توجه به اهمیت کار و اینکه تیم ملی امید به صورت دست و پا شکسته عازم مسابقات شده است در حال رایزنی هستند تا در صورت امکان بازیکنان استقلال را به مسابقات اعزام کنند اما اگر به هر طریقی با این مسئله مخالفت شد نفرات دیگری جایگزین بازیکنان استقلال می‌شوند.از استقلال مهدی قائدی، آرمین سهرابیان، امید نورافکن و مجید حسینی به تیم ملی دعوت شده‌اند .


این بحث‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که تیم ملی امید سه روز دیگر باید در اولین بازی خود به مصاف قرقیزستان برود و هنوز تیم کامل نشده است. قبل از این باشگاه تراکتورسازی هم عارف آغاسی را از اردو فراخواند و به این بازیکن اجازه اعزام نداد تا تیم ملی امید در شرایطی خاص عازم مسابقات شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته