دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1394 - 17:41
عصر امروز انجام شد؛

میرزاده از مرکز رشد و پژوهشگاه مرکزی واحد اصفهان بازدید کرد/ افتتاح دانشکده معماری و شهرسازی و مدیریت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز از مرکز رشد و فناوری و پژوهشگاه مرکزی واحد اصفهان(خوراسگان ) بازدید کرد.
کد خبر : 19532

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، دکتر حمید میرزاده به اتفاق رئیس، مدیران و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از بخشهای مختلف مرکز رشد و فناوری واحد اصفهان شامل بخشهای گیاهان دارویی و طب سنتی، کشاورزی و محیط زیست، دستگاه‌ها و نرم افزارها و تولیدات شرکتهای دانش بنیان و واحدهای فناور این مرکز دیدن کرد.


مهندس کامران صفوی، رئیس مرکز رشد واحد اصفهان و علی انصاری رئیس مرکز فناوری، فعالیت ها و دست آوردهای این مرکز را در حضور رئیس دانشگاه آ زاد اسلامی بیان کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید آمادگی دانشگاه را برای ارائه وام با مشارکت بانک پاسارگاد به دانشجویان و استادانی که توانایی های خود را ارائه دهند، اعلام کرد.


میرزاده همچنین از بخشهای مختلف پژوهشگاه مرکزی واحد اصفهان بازدید کرد و علاوه بر آشنایی با تجهیزات و دستگاه‌های آزمایشگاهی این پژوهشگاه، خطاب به مسئولان واحد اصفهان برای پیوستن به شبکه آزمایشگاهی ساها تاکید کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه ساختمان دانشکده معماری و شهرسازی و مدیریت واحد اصفهان را افتتاح کرد. این دانشکده در 4800 متر مربع زیربنا، دارای 32 کلاس در دو طبقه است که دروس رشته های معماری و شهرسازی و مدیریت در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در آن تدریس می شود.



میرزاده در حاشیه افتتاح این دانشکده بر اهمیت توجه به رشته معماری تاکید کرد و با توجه به موقعیت شهر اصفهان خواستار مشارکت دانشگاه آزاد اصفهان در شورای معماری ایرانی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست مهندس محسن هاشمی شد.


رئیس دانشگاه آزاد در ادامه بازدید خود از بخش های مختلف واحد اصفهان از مرکز تحقیقاتی گلخانه ای این واحد شامل تولید بذر خیار با 300 رقم کشت، گلخانه پرورش گل، رز، آلستر،میخک و ...، گلخانه فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی دیدن کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته