دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بازیکن خارجی را رد کردم

مجید جلالی: بایداز شرافت احمدزاده درس بگیریم/ شاید عمران‌زاده را جذب کردیم

سرمربی پیکان گفت: همه اهالی فوتبال باید احمدزاده را به عنوان یک الگو قرار دهند و از شرافت این مربی درس بگیریم.
کد خبر : 195319

مجید جلالی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط بازیکنان پیکان بعد از اردوی پیش فصل این تیم در کرج گفت: «حدود یک ماه است که تمرینات آماده‌سازی خودمان را شروع کرده‌ایم و در این میان یک اردوی 6 روزه در کرج برگزار کردیم که اردوی مفیدی بود. در حال حاضر شرایط خوبی داریم که امیدوارم در لیگ هم بتوانیم از آن استفاده کنیم.»


وی در رابطه با شرایط بازیکنان جدید تیم افزود: «یاران جدیدی که به ما اضافه شدند فوق العاده خوب کار می‌کنند و از عملکرد همه آنها رضایت داریم. مهدی مومنی، بختیار رحمانی و سعید صادقی از بازیکنانی هستند که در تمرینات به خوبی ظاهر می‌شوند. ضمن اینکه ما 7-8 بازیکن جوان در تیم خودمان داریم که 3 نفر آنها در اردوی تیم ملی امید هستند.»


جلالی در رابطه با قرعه کشی مسابقات لیگ و قرعه‌ای که نصیب پیکان شد بیان کرد: «از نظر یک مربی فوتبال هر بازی برای خودش شرابط خاص خودش را دارد و بازی راحت یا آسان برای یک مربی وجود ندارد. هر بازی تحلیل خاص خودش را می‌خواهد و قواعد خاصی دارد. ما هم از قرعه‌کشی راضی هستیم و بازی‌هایی که باید در لیگ انجام دهیم رضایت داریم.»


سرمربی پیکان در مورد کناره‌گیری محمد احمدزاده از دنیای مربیگری و روی آوردن این مربی به سمت شغل رانندگی کامیون گفت: «در فوتبال اتفاقات بد و خوب زیادی می‌افتد و نباید همه چیز را به فوتبال ربط داد. محمد احمدزاده در زمان بازی و مربیگری‌اش شرافت و روح بزرگی داشت. یک مربی که بنا به شرایطی تیم ندارد رو به سوی رانندگی کامیون می‌‌آورد نشان دهنده این است که چقدر روح بزرگی دارد. همه اهالی فوتبال باید احمدزاده را به عنوان یک الگو قرار دهند و از شرافت این مربی درس بگیریم.»


وی در خصوص انتقادش از تعویق در تاریخ قرعه‌کشی مسابقات لیگ افزود: «من به زمان قرعه کشی مسابقات لیگ معترض بودم و این مساله از نظر فنی هم توجیه داشت. اصلا این موضوع ربطی به کمیته اخلاق نداشت و انتقاد من به سازمان لیگ بود. کمیته اخلاق من را احضار نکرد و این اخبار دروغ است.»


جلالی در خصوص حضور بازیکنان جدید در پیکان و پیشنهاد این تیم به عمران زاده گفت: «ما در این مدت از یازده بازیکن خارجی تست گرفتیم که هیچ کدام نتوانستند رضایت ما را جلب کنند. ما در پست‌های مختلف نیاز به 2 بازیکن داریم که چند بازیکن مدنظر ما هستند و باید با تصمیم درست 2 بازیکنی که نیاز داریم را جذب کنیم. عمران زاده هم شاید یکی از گزینه‌های ما باشد ولی هنوز چیزی مشخص نیست.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته