دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زیر نظر قوه قضاییه هستیم و نمی‌توانیم بی‌حساب کتاب خرج کنیم

مهاجری: پدیده این فصل لیگ برتر خواهیم شد/ قرار نیست به استقلال و سپاهان ببازیم

سرمربی تیم پدیده گفت: زیر نظر قوه قضاییه قرار داریم و هزینه‌هایمان کنترل می‌شود و نمی توانیم بی‌حساب و کتاب خرج کنیم.
کد خبر : 195238

رضا مهاجری درباره شرایط پیش‌فصل تیم پدیده برای حضور در رقابت‌های این فصل لیگ برتر به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «خدا رو شکر ما جزو تیم‌هایی بودیم که خیلی زود کارمان را برای ورود به رقابت‌های لیگ برتر آغاز کردیم و تا امروز 47 جلسه تمرینی در مشهد و اردویی که در ترکیه داشتیم، برگزار کردیم. نفرات خوبی را توانستیم در فصل نقل‌وانتقالات جذب کنیم و الان در وضعیت مناسبی قرار داریم که به‌واسطه آن انتظار داریم که شروع مناسبی در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشیم.»


او درباره اینکه پدیده چه برنامه‌ای دارد که در رقابت‌های لیگ موفق‌تر از فصل قبل عمل کند، عنوان کرد: «ما چهارمین سال متوالی حضورمان در لیگ برتر را تجربه می کنیم و به ثبات خوبی در لیگ برتر رسیده‌ایم. دیگر پدیده آسانسور نیست و جزو شانس‌های سقوط به حساب نمی‌آید. در ابتدای فصل همه می‌دانند که پدیده یکی از تیم‌های خطرناک به حساب می‌آید و برای همین تلاش می‌‌کنند که برابر ما بازنده نباشند. ما هم با اعتماد به‌نفسی که در تیم حاکم شده و با توجه به شخصیتی که پیدا کرده‌ایم تلاش می‌کنیم تا با تغییرات خوبی که ایجاد کرده‌ایم جزو تیم‌های نیمه بالایی جدول قرار بگیریم و حتی امید به این داشته باشیم که رتبه با ارزش‌تری نسبت به سال‌های قبل کسب کنیم.»


سرمربی تیم پدیده درباره قرعه‌کشی لیگ هفدهم برای تیم پدیده اظهارداشت: «بالاخره بی‌تاثیر نیست. ما پارسال قرعه خیلی سختی داشتیم. این قرعه ما را اذیت کرد و مانع از آن شد که به جایگاهی بهتر از آنچه انتظارش را داشتیم، برسیم. خدارا شکر این فصل قرعه خوبی نصیب پدیده شده و این قرعه به ما کمک می‌کند تا در نتیجه‌گیری موفق‌تر عمل کنیم. برای ما اینکه لغزش ناگهانی نداشته باشیم اهمیت دارد و قرعه این فصل به سود ماست.»


وی خاطرنشان کرد: «با توجه به اینکه برنامه‌ریزی اصولی‌مان این فصل به خوبی انجام شده است ما آماده‌ایم که پدیده لیگ برتر شویم. همه زورمان را می‌زنیم تا بهترین نتایج حاصل شود و این موصوع با انگیزه بالایی که بازیکنان‌مان دارند، شدنی است. ما در 5 هفته اول با سپاهان و استقلال بازی داریم و شاید این تصور ایجاد شود که برابر این تیم‌ها بازنده می‌شویم ولی نه تنها برابر آنها که مقابل همه حریفان چه در زمانی که میزبان هستیم و چه در هنگامی که میهمان هستیم به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم.»


او با اشاره به این مسئله که باشگاه پدیده هزینه آنچنانی برای جذب مهره‌‌های این فصل خود نکرده است، بیان کرد: «بی‌دلیل می‌خواهند جو سازی علیه ما بکنند. تیم پدیده هزینه گزافی برای بازیکنان نامدار خود نکرده است. محمد قاضی، محمدرضا خلعتبری و اکبر صادقی و همچنین دیگر بازیکنانی که به ما پیوسته‌اند از تیم‌های دیگر پیشنهادهای بهتری هم داشتند ولی چون به آن پیشنهاد دهندگان اعتماد نداشتند پدیده را برای ادامه دوران بازی حرفه‌ای‌شان انتخاب کردند. باشگاه پدیده زیر نظر قوه قضاییه قرار دارد و هزینه‌های آن کنترل می‌شود و نمی توانیم بی‌حساب و کتاب خرج کنیم. ما اگر کمتر از فصل پیش هزینه نکرده باشیم بیشتر هم هزینه نکردیم.»


مهاجری در مورد اینکه ورزشگاه ثامن آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نیست و ورزشگاه امام رضا هم به این تیم داده نشده است، گفت: «فکر می‌کنم با رایزنی‌هایی که انجام شده در ورزشگاه امام رضا در این فصل بازی خواهیم کرد و امیدوارم در این ورزشگاه مدرن بهترین نتایج را کسب کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته