تأثیرگذاری رسانهها در تعامل هرچه بیشتر دستگاههای دولتی و مدیریت شهری
بابک نگاهداری در مراسم هم اندیشی روابط عمومی و دانشگاه، با بیان این مطلب افزود: رسانهها در سراسر کشور باید بتوانند در کنار مدیران شهری رسالت و مأموریت بزرگ خود که همان «همدلی و همراهی» است را به ممصه ظهور بگذارند.
وی تصریح کرد: مدیریت شهری تهران در تلاش است تا رویکرد اجتماعی را نیز در فعالیتهای خود اتخاذ و شهرداری را از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تبدیل کند و در همین راستا مرکز مطالعات و برنامهریزی شهر تهران تاسیس پارک علم و فناوری شهر را به طور جدی دنبال میکند.
نگاهداری با تاکید بر اینکه این امر یک تلاش اجتماعی برای ایجاد اشتغالزایی فعالان حوزه دانشبیان در شهر تهران است، ادامه داد: برای ایجاد چنین تصویری از مدیریت شهری در افکار عمومی نیازمند تعامل با رسانهها هستیم.
رئیس مرکز مطالعات و برنامهریزی شهر تهران با اشاره به فعالیتهای این مرکز نیز گفت: بحمدلله توانستیم چرخه کامل علم و فناوری که محل بروز و ظهور استعدادهای دانشگاهیان در مدیریت شهری است را در شهرداری تکمیل کرده و ایده بازار تخصصی مدیریت شهری پایتخت را راهاندازی کنیم.
نگاهداری اعلام کردد: اکنون دانشگاهیان نزدیک به ۸۰۰ ایده تخصصی مدیریت شهری را در این سامانه ثبت کردهاند.
رئیس مرکز مطالعات و برنامهریزی شهر تهران اضافه کرد: جشنواره پژوهش و نوآوری مدیریت شهری را سالانه به عنوان حلقه دوم نظام فناوری کشور و نمایشگاه فناوریهای نوین مدیریت شهری را به عنوان حلقه سوم با مشارکت تمام کلانشهرهای سراسر کشور برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام/