دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1393 - 12:49
در گردهمایی معاونین و مدیران ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شیراز

محمد دادگان: باید دانشجوهای قهرمان تربیت کنیم

معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع مسئولین وزشی واحدهای دانشگاه آزاداسلامی گفت: وظیفه اصلی مسئولان ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، علاوه بر تربیت دانشجویان قهرمان، کشف استعداد‌ها و علاقمند ساختن تمامی دانشجویان به فعالیت‌های ورزشی است.
کد خبر : 1952

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در طول این مدت کوتاه تغییرات خوبی را ایجاد کردیم، خاطر نشان کرد: این تغییرات را به حساب معاونت ورزش و بنده نگذارید، چرا که اگر حمایت‌های دکتر میرزاده نبود ما در این جایگاه نبودیم.


وی با اشاره به فعالیت‌های معاونت ورزشی، تصریح کرد: طبق آماری که داریم ۲۵۳ مسئول تربیت بدنی واحد‌ها از سراسر کشور در اینجا حضور دارند.


وی افزود: حدود ۱۷ ماه پیش اداره تربیت بدنی دانشگاه تبدیل به معاونت شد و این افتخار نصیب بنده شد تا با دعوت دکتر میرزاده به عنوان اولین معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت خود را در این دانشگاه شروع کنم.


معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جلسه معاونت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان تربیت بدنی یادآور شد: مواردی را در آن جلسه تدوین و تصویب کردیم که بر اساس آن کار را پیش می‌بریم. دومین کاری که انجام دادیم چارت تشکیلاتی را طراحی کردیم که در هیات رئیسه به تصویب رسید که بخشی از آن تاپ چارت دانشگاه شد که امروز براساس‌‌ همان چارت کار را انجام می‌دهیم.


وی ادامه داد: بحث بعدی این بود که گزارشی را از عملکرد گذشته گرفتیم و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را اصلاح کردیم. تدوین و تصویب اساسنامه انجمن‌های ورزشی که بیش از ۳۰ انجمن ورزشی در حال حاضر وجود دارد، یکی از مهم‌ترین اقدامات این معاونت به شمار می‌رود. به همین خاطر از دوستان می‌خواهم در استان‌های خود انجمن‌های ورزشی را ایجاد کنند.


معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مسئولان انجمن‌های ورزشی آقایان، اما نایب رئیس آن بانوان هستند چرا که معتقدم در عرصه ورزش باید به بانوان زمینه بیشتری برای فعالیت داده شود، افزود: دوست دارم از توانایی زنان استفاده بهینه شود. همچنین در طول این مدت توانستیم تعامل خوبی با بخش مالی دانشگاه داشته باشیم و انضباط خوبی را ایجاد کردیم، از دوستان می‌خواهم در زمینه مالی شفاف سازی را سرلوحه کار خود قرار دهند.


وی با اشاره به امضای تفاهنامه با وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: برای اولین بار توانستیم مدارس تخصصی ورزشی را در مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی کنیم و اکنون در ۵ نقطه کشور به صورت پایلوت در رشته‌هایی مانند فوتبال، والبیال، تنیس و غیره اجرا شده است.


دادگان افزود: یک مرکز سنجش و کلینیک پزشکی در معاونت پزشکی دانشگاه در حال تاسیس شدن است که به زودی تاسیس آن از طریق معاونت پزشکی به تمامی واحد‌ها ابلاغ خواهد شد.


وی با اشاره به تصویب و ابلاغ سرانه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار، خاطر نشان کرد: شما به عنوان بازو‌های ورزشی واحد‌های خود بدانید که سرانه ورزشی ۲۵ هزار تومان تصویب شد که ۵۰ درصد برای مسابقات واحد‌ها، ۱۸درصد مسابقات استانی و ۳۲ درصد به ستاد برای بازی‌های المپیک و تیم‌های ورزشی اختصاص می‌یابد.


معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تصویب اساسنامه باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، خاطر نشان کرد: با حمایت دکتر میرزاده و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی باشگاه فرهنگی ورزشی تصویب و راه اندازی شد.


دادگان با اشاره به حضور دانشگاه آزاد اسلامی در ۴ تورنومنت بین المللی، افزود: دو مورد از بازی‌ها در امارات بود که هر دو بار تیم کاراته به عنوان نماینده ایران دوم شد و در مسابقات فوتسال جهان در اسپانیا و آلمان نیز کشورمان چهارم شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته