دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سریال «جاده قدیم» از امروز روی آنتن شبکه یک

سریال «جاده قدیم» به تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور و نویسندگی امید سهرابی و امیررضا طلاچیان به کارگردانی بهرام بهرامیان از امروز هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش شود.
کد خبر : 19518

این سریال که محصول سیما فیلم است و با مشارکت شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی تولید شده است پیش از این قرار بود از چهارشنبه هفته گذشته پخشش را آغاز کند که به دلیل فشردگی کنداکتور پخش شبکه اول، آغاز پخش آن به امروز موکول شد.


این سریال روایتگر روزهای آغاز زندگی مشترک نعمت و زینت است که پس از عروسی‌شان همراه با یک گاو که جهیزیه زینت و تنها دارایی آنهاست به تهران می‌آیند. با گم شدن این گاو در بدو ورودشان به شهر دردسر‌ها آغاز می‌شود و...


حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، یکتا ناصر و حبیب دهقان‌نسب از بازیگران اصلی سریال هستند.


از نکات قابل توجه در این سریال حضور عبدالله اسکندری به عنوان طراح گریم است. همچنین افشین احمدی، تصویربرداری؛ امیر توسلی، آهنگسازی؛ سیامک احصایی - مهدی سعیدی، طراحی صحنه؛ سحر شهامت، طراحی لباس؛ سینا گنجوی، تدوین و حسن مهدوی، رضا گدازگر صداگذاری سریال «جاده قدیم» را به عهده دارند.


دیگر عوامل سریال عبارتند از: مدیر تولید: جعفر عروجی، صدابردار: امیر حاتمی، مدیر برنامه‌ریزی: سید روزبه سجادی، دستیار اول کارگردان: رضا کشاورز، منشی صحنه: لیلی مرادی و عکاس: مهدیه لطیفی.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته