دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیسیون عمران مجلس پیش‌بینی کرد

نیمی از وزرای دولت دوازدهم جوان می‌شوند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: 180 نفر از نمایندگان درخواستی از رئیس جمهوری داشتند که در انتخاب اعضای کابینه دوزادهم به جوانگرایی، پویایی و مدیران عملیاتی توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر : 195079

به گزارش گروه اقتصادی آنا، حمید بنایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه علم و عمل باید تواما در دستور کار وزرا قرار گیرد گفت: زمانی موفقیت حاصل می شود که تنها تکیه بر اصول تئوری صورت نگیرد هرچند مباحث آکادمیک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است اما باید در عمل نیز کارایی داشته باشد.


عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: هفته گذشته 180 نفر از نمایندگان درخواستی از رئیس جمهوری داشتند که در انتخاب اعضای کابینه دوزادهم به جوانگرایی، پویایی و مدیران عملیاتی توجه ویژه داشته باشند.


بنایی تصریح کرد: زمانی تلاش ها و فعالیت های دولت یازدهم هویدا خواهد شد که اقدام و عمل اعضای کابینه با هم همخوانی داشته باشد.


وی با بیان اینکه پیش بینی مجلس بر این است که حدود 50 تا60 درصد از وزرای دولت یازدهم تغییر کند افزود: توصیه ما به هیات دولت این است که گزینش وزرا با هماهنگی مجلس صورت گیرد تا بتوان ثمرات فعالیت های دولت به خوبی نمایش داده شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته