دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1396 - 14:05
رئیس دبیرخانه هیات امنای ایلام در گفت‌وگو با آنا:

همه دولت‌ها مدیون عملکرد 35 ساله دانشگاه آزاد اسلامی هستند

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: همه دولت‌ها مدیون عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در 35 سال گذشته هستند.
کد خبر : 195055

عادل نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی که با کمک مادی و معنوی حضرت امام و پیشنهاد مرحوم آیت‌الله هاشمی شکل گرفت به‌عنوان یک امید برای سیل مشتاقان علم و دانش بااقتدار به راه خود ادامه می‌دهد و تلاش‌های ماندگار دکتر ولایتی و دکتر نوریان در این برهه ستودنی و قابل‌ تقدیر است.


این دولت هم باید قدردان مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باشد چون سرمایه این دانشگاه مال مردم است و باید کمک کنیم این دانشگاه مردمی تحت هیچ شرایطی تضعیف نشود

رئیس دبیرخانه هیات امنای استان ایلام گفت: همه مسئولان نظام باید کمک کنند تا نگرانی خانواده‌ها در خصوص جفایی که در بحث تائید رشته‌های کارشناسی ارشد به دانشگاه آزاد اسلامی تحمیل‌شده است مرتفع و این دانشگاه که بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان و افتخاری برای ایران اسلامی است همچنان در خدمت طالبان علم و دانش باشد.


وی گفت: حضور و تحصیل بیش از یک‌میلیون و 700 هزار دانشجو، فارغ‌التحصیلی بیش از 5 میلیون دانشجو، جذب بیش از 100 هزار کارمند و نخبه کشور به‌عنوان هیات علمی، راه‌اندازی بیش از 350 واحد و مرکز آموزشی در دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور و عمل به عدالت آموزشی با بردن دانشگاه به نقاط محروم، تولید هزاران مقاله و طرح پژوهشی، ساخت میلیون‌ها مترمربع فضای آموزشی و... سرمایه ای بزرگ برای آموزش عالی کشور است که امروز بر ماست از دستاوردهای بی‌نظیر دانشگاه دفاع کنیم.


این مسئول بیان کرد: سخت‌گیری‌های اعمال‌شده برای تائید رشته‌های کارشناسی ارشد بی‌مورد است و تبعیض وزارت علوم در برخورد با دانشگاه‌های غیرانتفاعی که کوچک‌ترین و کمترین امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در مقایسه با دانشگاه آزاد اسلامی ندارند، مایه تأسف و دلسردی میلیون‌ها دانشجو شده است که امیدوایم با تدبیر دولت و مجلس این دانشگاه که یادگار آیت‌الله هاشمی و با کمک حضرت امام و حمایت مقام معظم رهبری شکل‌گرفته به راه خود ادامه دهد.


رئیس پیشین واحد ایلام تصریح کرد: همه دولت‌ها مدیون عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در 35 سال گذشته هستند چراکه این دانشگاه بدون استفاده از امکانات و بودجه دولتی نیمی از بار آموزش عالی کشور بر دوش داشته و این دولت هم باید قدردان مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باشد چون سرمایه این دانشگاه مال مردم است و باید کمک کنیم این دانشگاه مردمی تحت هیچ شرایطی تضعیف نشود.


نوروزی با قدردانی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از کیان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حمایت بیش از 200 نماینده مردم از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در بحث تصویب رشته‌های کارشناسی ارشد تلنگری برای اصلاح رفتار برخی مدیران وزارت علوم است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته