دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1396 - 14:12
امیری عنوان کرد

احداث دانشکده 7 هزار مترمربعی فنی و مهندسی واحد اصفهان در انتظار صدور مجوز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان عنوان کرد که احداث دانشکده 7 هزار مترمربعی فنی و مهندسی واحد اصفهان در انتظار صدور مجوز از سوی سازمان مرکزی این دانشگاه است.
کد خبر : 195053

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سیدمحمد امیری به همراه دکتر مجید دلشاد رئیس دانشکده فنی و مهندسی، دکتر علی پزشکی معاون عمرانی و دکتر علیرضا جلالی‌زند معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از دانشکده فنی مهندسی و مجموعه آزمایشگاهی مهندسی عمران بازدید کردند.


در این بازدید که با همراهی رئیس، مدیران گروه و مسئولان دانشکده فنی مهندسی همراه بود از بخش‌های مختلف دانشکده نظیر سایت کامپیوتری، مجموعه آزمایشگاهی و کارگاهی عمران، حوزه ریاست، اتاق استادان و فضای بیرونی دانشکده بازدید به عمل آمد و در فضایی صمیمی با استادان و کارکنان این دانشکده دیدار و گفت‌وگو شد.



در پایان این بازدید بر اصلاح و بهینه سازی فضاهای داخلی، تامین نیروی تخصصی مورد نیاز دانشکده و مجموعه آزمایشگاهی مهندسی عمران، احداث دانشکده فنی و مهندسی پس از تصویب سازمان مرکزی، گسترش مجموعه آزمایشگاهی و کارگاهی مهندسی عمران، اصلاح و بروزرسانی سیستم سرمایش و گرمایش دانشکده و اصلاح و بهینه سازی فضای مربوط به سایت کامپیوتری دانشکده تاکید شد.



به گزارش آنا، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) به عنوان یکی از فعال‌ترین و
پرجمعیت‌ترین دانشکده‌های این دانشگاه با دارابودن تجهیزات و امکانات بروز و مدرن و بهره‌مندی از دانش فنی 50 عضو هیات علمی 5100 دانشجو را در 20 رشته گرایش کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تحت پوشش قرار داده است و به تربیت مهندسان و آینده سازان این مرزو بوم می‌پردازد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته