دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران خبرداد:

برنامه ریزی برای آموزش 160 هزار واحد تولیدی در کشور

معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: تخفیف 50 درصدی برای واحدهای صنعتی کوچک ،متوسط ، طرح های تحقیقاتی و حضور در نمایشگاه، بخشی از مشوقات سازمان در سال اقتصاد مقاومتی و تولید در شهرک های صنعتی است.
کد خبر : 195004

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، علی یزدانی گفت: شهرک‌های صنفی با طراحی و اجرای مناسب می‌توانند به کاهش هزینه‌ها و توسعه صادرات محصولاتی که به‌نوعی، نمونه در استان و کشور هستند کمک کنند.


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارکرد: در بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، یکی از مأموریت‌هایی که اصولاً بر عهده شهرداری‌ها گذاشته شده، ساماندهی واحدهای آلاینده و پراکنده است که با توجه به توافق‌نامه با اتاق اصناف ایران، استقرار واحدهای آلاینده در شهرک تخصصی در دستور کار قرار دارد.


وی با اشاره به وجود 400 اتاق اصناف در کشور و 620 اتحادیه صنفی در مازندران افزود: صنوف می‌توانند در قالب شهرک تخصصی صنفی شکل بگیرند که هم دسترسی مردم به واحدهای صنفی و هم در کاهش هزینه‌ها مؤثر است.


یزدانی خاطرنشان‌کرد: یکی از مشکلات واحدهای کوچک و متوسط مربوطه، عدم توجه به بحث آموزش است که تشکیل شهرک صنفی می‌تواند این روند را تغییر دهد.


وی یادآور شد: برای احیای واحدهای راکد و غیرفعال، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید در قالب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تسهیلات طرح رونق تولید داده می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته