دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1396 - 11:30

حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل در راهپیمایی عفاف و حجاب

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب همدوش با سایر مردم شهیدپرور سیاهکل در راهپیمایی عفاف و حجاب شرکت کردند.
کد خبر : 194959

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، شرکت کنندگان در راهپیمایی عفاف و حجاب با سردادن شعارهای عفاف ما نشانه دین ماست، محصول انقلاب خونین ماست، چادر حجاب بر‌تر لبیک به امر رهبر، اشاعه فساد و بی‌حجابی سیاست کهنه آمریکایی خواستار گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شدند.


شرکت کنندگان در این راهپیمایی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با در دست داشتن پلاکارد‌ها و سردادن شعارهایی خواستار ترویج فریضه دینی و اسلامی حجاب و عفاف و برخورد با کسانی شدند که با هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب به آسیب‌های اجتماعی دامن می‌زنند.


بانوان و دختران سیاهکلی با سر دادن شعارهای لبیک یا زهرا (س) و لبیک یا زینب (س) و سلامت جامعه حق جوانان ماست، بر لزوم توجه به توطئه دشمنان قسم خورده نظام در مقابله با فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کردند.


بانوان سیاهکلی مسیر سپاه ناحیه سیاهکل تا گلزار شهدای بقعه برفجان را در این برنامه طی کردند.


شرکت کنندگان در این مراسم خواستار رسیدگی دستگاه‌های مسئول به موضوع حجاب و عفاف و اجرای قوانین مربوطه شدند و از دستگاه قضایی خواستند با حرمت شکنان و هنجارشکنان برخورد قاطع کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته