دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سردار عبداللهی: طرح ساماندهی آب‌های غرب بزرگ‌ترین پروژه آبی کشور است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ازطرح ساماندهی آب‌های غرب به عنوان بزرگترین پروژه آبی کشورنام برد و گفت: اجرای این پروژه عظیم، اهمیت بسزایی درتولید، امنیت و اشتغال پایدار و کمک به مردم منطقه دارد.
کد خبر : 194914

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار عباد الله عبداللهی در حاشیه بازدید فرمانده کل سپاه ازطرح ساماندهی آب‌های غرب کشور که به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در حال انجام است، گفت: این پروژه نه تنها می‌تواند مشکلات موجود حوزه آب در غرب کشور را برطرف کند بلکه بخش عظیمی از مشکلات آبی کشور رانیز حل خواهد کرد.


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با بیان این که استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، کردستان در این طرح قرار دارند، افزود: بخش عمده ساخت این پروژه که بیش از 95 درصد است از سوی قرارگاه سازندگی خاتم (ص) اجرا می‌شود.


وی با بیان اینکه ساخت این پروژه شامل تونل، سد، خطوط انتقال و... است، اظهار کرد: بحمدالله تا به امروز این طرح پیشرفت خوبی داشته که امیدواریم در سال جاری آن را به بهره‌برداری برسانیم.


عبدالهی گفت: در صورتی که مشکل مالی وجود نداشته باشد کل پروژه در سال 97 به پایان می‌رسد.


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تاکید کرد: اجرای این طرح عظیم در تولید، امنیت و اشتغال پایدار و کمک به مردم منطقه اهمیت بسزایی دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: سردار عبداللهی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته