دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1393 - 13:00

حزب‌الله لبنان جنایت وحشیانه داعش علیه خلبان اردنی را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان جنایت وحشیانه‌ای را که توسط گروه تروریستی داعش علیه خلبان اردنی صورت گرفت، به شدت محکوم کرد.
کد خبر : 1949

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، حزب‌الله لبنان با محکوم کردن جنایت ددمنشانه و وحشیانه گروه تروریستی و تکفیری داعش در سوزاندن معاذ الکساسبه، خلبان اردنی و روش رذلی که در جریان این جنایت مرتکب شد، اعلام کرد که تنها سرکشان قاتل و افراد خون‌ریز دست به این اقدام می‌زنند.


حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای به ملت اردن و بالاخص خانواده این اسیر تسلیت گفته و اعلام کرد: حزب‌الله معتقد است این مساله ضروری گشته تا بسیاری از کشورهای منطقه و جهان در سیاست‌های خود و حمایت از گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق که مرتکب کشتارهای دسته‌جمعی می‌شوند، بازنگری کنند.


حزب‌الله اعلام کرد که این گروه‌ها متعمدا دست به جنایت‌هایی می‌زنند تا وجهه اسلام و مسلمانان را تخریب کنند و با فتواهای عجیب و غریب آنها را از دین دور سازند.


حزب‌الله تاکید کرد: حمایت مالی و تسلیحاتی از این گروه‌ها در تایید سیاسی و معنوی از آنها و سرپوش گذاشتن از جنایت‌هایشان باعث تشدید و وخیم شدن خطر این گروه‌ها شده است و باید موضع یکپارچه و شفاف و صریح در مقابله با این گروه‌ها در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و عملی اتخاذ شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته