دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1394 - 15:45

واکنش اینستاگرامی بعیدی‌نژاد به اقدام اخیر صداوسیما: پخش مستند هسته‌ای باعث عصبانیت مردم شده است

حمید بعیدی نژاد عضو تیم هسته ای ایران در صفحه اینستاگرام خود به مستند هسته‌ای که اخیرا از تلویزیون پخش شد واکنش نشان داد.
کد خبر : 19489

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، بعیدی‌نژاد در پاسخ به نظرات یکی از کاربران در ایستاگرام گفت که مستند هسته‌ای صداوسیما باعث عصبانیت مردم شده است.


گزیده پرسش و پاسخ بعیدی‌نژاد با مردم در اینستاگرام در زیر می‌آید:


یکی از کاربران: دکتر امشب من برنامه ثریا رو تا آخر دیدم از شبکه یک می‌گفتن تحریم‌هایی که به بهانه هسته‌ای اعمال شده و اتفاقا دارن مذاکره می‌کنن که اون هارو لغو کنن در مقایسه با بقیه تحریم‌ها بسیار ناچیزه!!!!! و از نظر خود آمریکایی‌ها هم تاثیر کمی داره. یه جواب روشن و واضح و قابل فهم بمن بدین که داستان از چه قراره.


بعیدی‌نژاد: صد در صد برعکس است. تحریم‌های غیرهسته‌ای اولا خیلی محدود هستند و بعد تأثیرات عملی و سیاسی خیلی کمی دارند. شاهد آن اینست که تحریمهای غیر هسته‌ای از اول انقلاب وجود داشته‌اند و هیچ تأثیر قابل توجهی هم نداشتند. مردم و کشور ما وقتی تحریم‌ها را حس کردند که تحریمهای مرتبط هسته‌ای شامل تحریمهای اقتصادی و مالی شورای امنیت، اروپا و آمریکا وضع شدند. در دو تا از پست‌های صفحه اینستاگرام، من تحریم‌های مرتبط هسته‌ای را بازشمرده‌ام که می‌توانید خودتان بخوانید و مقایسه کنید.


کاربر دیگر: البته جناب دکتر بنده پیشنهاد می‌کنم برنامه ثریای دیشب رو ببینید و اگر فکر می‌کنید جایی نیاز به توضیح دارد توضیح بدهید و اگر قبلا توضیح دادید ارجاع دهید به نظر من یک پست دیگر از حضرت‌عالی می‌طلبد با تشکر از جنابعالی اعیاد هم پیشاپیش مبارک باد


بعیدی‌نژاد: برادر عزیز مثل اینکه شما اخبار را دنبال نمی‌کنید که بنده در مذاکرات ان پی تی هستم. ولی ما فقط اینقدر خبر داریم که این فیلم خیلی باعث عصبانیت مردم شده است. ولی کار ما چیز دیگری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته