دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1396 - 12:47

آیا پای یک زن به زندگی پوتین باز شده است؟

در حالی که گفته می‌شود ولادمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه پس از جدایی از همسرش، سال هاست که تنها زندگی می کند اما برخی اخبار از حضور یک زن در زندگی او خبر می‌دهد.
کد خبر : 194813

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از یورونیوز، اطلاعات زیادی از زندگی شخصی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه معمولا به رسانه‌ها درز نمی‌کند.


با این حال انتشار ویدیویی از حضور وی در یک کلیسا در شمال روسیه، به گمانه‌زنی‌هایی درباره حضور یک زن در زندگی رئیس جمهوری روسیه منجر شد.


شماری از رسانه‌های روسیه روز چهارشنبه ۱۲ ژوئن (21 تیر) با انتشار فیلمی از زمان رسیدن آقای پوتین به یک کلیسا در شمال روسیه، احتمال همراهی یک زن با آقای پوتین را مطرح کردند.


اول آنکه رئیس جمهوری روسیه این بار برخلاف عادت همیشگی خود رانندگی می‌کند. این اتفاق در حالی افتاده که ولادیمیر پوتین حتی در سفرهای غیر رسمی هم پشت فرمان خودروی شخصی خود نمی‌نشیند.


دوم آنکه تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که علاوه بر محافظ – که در خودرو کنار آقای پوتین نشسته و همراه با او پیاده می‌شود- یک نفر دیگر هم در صندلی عقب نشسته است.


رئیس جمهوری روسیه در عقب را باز می‌کند اما سرنشین پیاده نمی‌شود. پوشش این سرنشین این تصور را به وجود آورده که وی یک زن است.


پس از انتشار این گمانه‌‌زنی‌ها، دمتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین بدون اشاره به زن یا مرد بودن این فرد گفت که او عضوی از تیم حفاظتی آقای پوتین بوده است.


ولادیمیر پوتین ىر سال ۲۰۱۳ رسما اعلام کرد که از همسرش لیودمیلا الکساندرونا پوتینا جدا شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته