دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1394 - 15:44
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج عنوان کرد:

همکاری تمامی حوزه ها با حوزه آموزش برای توسعه تحصیلات تکمیلی

مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی و دانشجویی و معاون اداری و مالی، صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج برگزار شد.
کد خبر : 19478

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در این مراسم که با حضور معاونان و کارکنان برگزار شد، از زحمات محمود نعمه تقدیر شد و بیژن رزمی به عنوان معاون آموزش و دانشجویی و اکبر فقیه خواه به عنوان معاون اداری و مالی معرفی شد.


مهندس چمکوری با تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از زحمات مهندس نعمه بیان کرد: وی دارای جدیت و پشتکار در انجام امورات آموزشی بود و توانست این امور را به نحو احسن به انجام برساند.


وی با آرزوی موفقیت برای معاون آموزشی و دانشجویی جدید گفت: حوزه آموزش یکی از ارکان اصلی دانشگاه بوده و از حساسیت خاصی برخوردار است.


چمکوری افزود: بحث گسترش تحصیلات تکمیلی و توسعه کیفی آموزش نیازمند یک عزم جدی است که لازم است کلیه حوزه‌ها با حوزه آموزش همکاری داشته باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج یادآوری کرد: توسعه رشته‌ها به ویژه توسعه تحصیلات تکمیلی از برنامه‌های آتی دانشگاه آزاد خورموج می‌باشد.


چمکوری اضافه کرد: تکریم دانشجو و فرهنگ سازی به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در حوزه آموزشی و دانشجویی مورد توجه خاص قرار می‌گیرد.


وی خاطر نشان کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بسزایی برخوردار است و ما باید در هر عنوانی کسب رضایت خداوند را داشته باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته