دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

میثاقیان: بازی آسان در لیگ برتر نداریم/ این فصل در منطقه سقوط قرار نمی‌گیریم

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند که در این فصلا بدرخشند و برای همین هم تلاش می‌کنیم تا بهترین بازی‌ها را در این فصل ارائه کنیم و در جایگاهی بهتر از فصل قبل قرار بگیریم.
کد خبر : 194763

اکبر میثاقیان در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر و اولین دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن در مشهد به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «در طول رقابت‌های لیگ برتر باید با 15 تیم بازی کنیم و همه حریفان هم برای پیروزی برابر ما قرار می‌گیرند. مشخصا ما هم هدفی جز کسب 3 امتیاز برابر رقبا نخواهیم داشت. بنابراین از قرعه‌ای که در آن قرار گرفتیم راضی هستیم و سعی خواهیم کرد تا از همان هفته اول برای کسب بهترین نتیجه به مصاف حریفان برویم.»


او ادامه داد: «ذوب‌آهن هم تیم خوبی است و سرمربی مطرحی هم روی نیمکت دارد که موفقیت‌هایش بر کسی پوشیده نیست. از آنجایی که می‌دانیم هیچ حریفی در لیگ برتر آسان نیست پس جای هیچ تردیدی وجود ندارد که از همان هفته اول باید با جدیت به مصاف حریفان برویم. مقابل ذوب‌آهن هم تلاش می‌کنیم تا بازی قابل قبولی ارائه کنیم و در اولین تجربه‌مان موفق زمین را ترک کنیم.»


سرمربی تیم سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: «این فصل هدف تیم سیاه‌جامگان این است که از همان ابتدا از منطقه سقوط جدا شود و خود را در میانه جدولا حفظ کند. دیگر نمی‌خواهیم که در هفته‌های پایانی برای بقا در لیگ برتر تلاش کنیم و برای همین هم در تمامی بازی‌ها با حداکثر توان بهخ میدان می رویم. تیم جوان و بومی را بسته‌ایم و با تمرینات خوبی که در مشهد و پس از آن در اردوی ترکیه انجام دادیم به هماهنگی مناسبی رسیدیم. بازی های تدارکاتی بسیار خوبی هم انجام دادیم و حالا در ادامه تمریناتی که داریم هدف‌مان یکدست کردن تیم برای مصاف با حریفان است.»


وی ادامه داد: «بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند که در این فصلا بدرخشند و برای همین هم تلاش می‌کنیم تا بهترین بازی‌ها را در این فصل ارائه کنیم و در جایگاهی بهتر از فصل قبل قرار بگیریم. خوشبختانه بخش خوبی از پول‌های بازیکنان پرداخت شده و با ادامه این روند در طول فصل به مشکل مالی نخواهیم خورد تا به رتبه خوبی در پایان فصل برسیم.»


میثاقیان درباره اردوی تهران تیمش هم گفت: «در راستای هماهنگ‌تر‌شدن بازیکنان‌مان با همدیگر در روزهایی که در تهران هستیم 3 بازی دوستانه برگزار می‌کنیم و اگر جام شهدا هم برگزار شد که در این مسابقات هم به میدا می‌رویم. تلاش می‌کنیم تا ترکیب اصلی تیم را شناسایی کنیم و البته این فضا را برای یکایک بازیکنان تیم فراهم کنیم که بتوانند خود را برای حضور در ترکیب اصلی آماده نگه دارند. رقابت خوبی در تیم ایجاد خواهیم کرد تا در تمامی بازی‌ها بهترین نمایش را ارائه کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته