دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1396 - 09:44

مسابقات قهرمانی کاراته آسیا؛ حضور نمایندگان ایران در دیدار نهایی

تیم‌های ملی جوانان کاتا ایران در دو بخش پسران و دختران با پیروزی مقابل حریفان خود به فینال پیکارهای آسیایی رسیدند.
کد خبر : 194743

به گزارش گروه ورزشی آنا، تیم دختران متشکل از آرزو لونجی، محدثه نائیجی و ستاره خاکپور در آخرین پیکار و برای کسب مدال طلا به مصاف تیم مالزی می‌رود و تیم پسران با ترکیب پویا حبیبی، مهدی رضایی محمدمهدی شجاعی نیز در مبارزه نهایی رودروی تیم مالزی قرار می‌گیرد.


تیم پسران در پیکارهای قبلی هند و قرقیزستان را با پنج پرچم شکست داد و تیم دختران نیز با همین نتیجه از سد تیم قزاقستان گذشت.


در کاتای انفرادی امید، فاطمه صادقی با پیروزی مقابل نماینده هند با نتیجه 5 بر صفر و تایلند 4 بر یک راهی فینال شد. او در فینال با کاتارویی از مالزی دیدار می کند.
امیریزدان تدین پس از غلبه بر کاتاورهایی از قرقیزستان، امارات و عربستان، راهی فینال شد. تدین در فینال با نماینده ژاپن دیدار می کند.


در ادامه دومین روز از مسابقات کارته قهرمانی آسیا در بخش کومیته دختران، در وزن 55-کیلوگرم امید، آویشن باقری با پیروزی 2 بر صفر مقابل قرقیزستان و 5 بر یک مقابل ژاپن به فینال راه یافت. وی در فینال باید به مصاف قزاقستان برود.


در وزن 50-کیلوگرم امید، سارا بهمن یار با برتری مقابل چین یک بر صفر، چین تایپه 6 بر 2 و هند 6 بر صفر راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شد.
فینال کاتا بعداز ظهر امروز جمعه 23 تیر ماه برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته