دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان بزرگ از امروز

مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ خراسان بزرگ (رضوی، شمالی و جنوبی) از امروز 23 تیر آغاز شد.
کد خبر : 194497

به گزارش خبرنگار آنا، مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ خراسان بزرگ (رضوی، شمالی و جنوبی) تا 26 تیر ادامه دارد و تسهیلات لازم و تجهیز مکان های مناسب برای شرکت کنندگان و حتی همراهان آنان فراهم شده است.


بیش از 3 هزار نفر در مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ خراسان جنوبی شرکت می کنند، این مصاحبه در 23 کدرشته برگزار و از 50 عضو هیات علمی برای انجام مصاحبه کمک گرفته می شود.


در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی مصاحبه دکتری به مدت 4 روز در در دانشکده فنی مهندسی و مجتمع علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می شود.


برنامه مصاحبه برای بیش از 9 هزار داوطلب ورود به مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در واحد مشهد پیش بینی شده است.



مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی با حضور تقریبی بیش از هزار و 900 داوطلب از امروز 23 تیر به مدت 4 روز در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد انجام می‌شود.


مصاحبه دکتری این استان در سه مکان دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده علوم انسانی و سالن دفاعیه واحد بجنورد انجام می شود.


حذف محدودیت زمانی مصاحبه‌ها


به گزارش آنا، دکتر علیرضا رهایی معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از این مصاحبه در واحد علوم تحقیقات یکی از مشکلات را تقارن زمانی مصاحبه در واحد‌های مختلف و استان‌های همجوار با تهران دانست و گفت که از این جهت سعی شده محدودیت زمانی مصاحبه‌ها برداشته شود تا چنانچه داوطلبی که در موعد زمانی مشخص شده، نتواند در محل مصاحبه حضور یابد، زمان بعدی برای آن فرد پیش بینی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته