دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مهدی مومنی: نمی‌دانم چرا استقلال خوزستان فقط برای ما پول نداشت/ با منصوریان مشکل دارم

مهاجم سابق استقلال خوزستان گفت: حدود 60 درصد طلبم را از استقلال خوزستان دریافت نکردم در حالی که این تیم برای فصل جدید 20 درصد قرارداد بازیکنانشان را پرداخت کرده است.
کد خبر : 194408

مهدی مومنی مهاجم سابق استقلال خوزستان که این فصل به پیکان ملحق شد در مورد وضعیت تیم پیکان به خبرنگار آنا گفت: «خوشبختانه شرایط پیکان خوب پیش می‌رود. ما مدت‌هاست که در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تمرین داریم و کادر فنی هم چند بازی تدارکاتی خوب برای ما در نظر گرفتند. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تا چند وقت دیگر همه بازیکنان با هم به هماهنگی می‌رسند. هدف من این بود که برای فصل جدید تیمی را انتخاب کنم که پیشرفت داشته باشم و به نظرم پیکان این شرایط را دارد.»


وی ادامه داد: «البته پیشنهادات دیگری از سایر تیم‌ها داشتم. اما وقتی پیکان این پیشنهاد را به من داد با دوستانم در این تیم مشورت کردم و متوجه شدم آنها از نظر امکانات و شرایط مالی وضعیت خوبی دارند به همین دلیل تصمیم گرفتم به این تیم بیایم. متاسفانه در تیم استقلال خوزستان شرایط خیلی سختی داشتم، نه کمک مالی به تیم می‌شد و نه شرایط مهیا بود ولی در پیکان نظم و ترتیب خوبی برقرار است و از آن راضی هستم.»


مومنی در مورد بهبود وضعیت استقلال خوزستان در فصل جدید اظهار کرد: «از برخی بچه های استقلال خوزستان پرس و جو کردم و گویا شرایط بهتری نسبت به فصل قبل پیدا کردند. مطالبات پارسال برخی بازیکنان واریز شده و 20 درصد قرارداد فصل آینده آنها هم پرداخت شده است ولی نمی دانم به این سرعت چه اتفاقی افتاده که آنها علاوه بر اینکه بدهی فصل قبل را تسویه کردند مبلغی هم از قرارداد امسال را قبل از شروع فصل به حساب بازیکنان واریز کرده‌اند. پارسال ما تا آخر فصل پول نگرفتیم و در شرایط بد مالی بودیم. سال گذشته تیم به دلیل همین مشکلات مالی نابود شد. اگر در فصل قبل این مشکلات کمتر بود مطمئن باشید می توانستیم در آسیا بهترین نتایج را بگیریم چرا که به همه ثابت کردیم در بدترین وضع هم بازیکنان این تیم غیرت دارند و می جنگند.»


مهاجم تیم پیکان در مورد مطالباتش از تیم استقلال خوزستان اظهار کرد: « من قراردادم با استقلال خوزستان یک ساله بود و حدود 60 درصد از مطالبات فصل قبلم هم هنوز پرداخت نشده است. البته چکی به مبلغ 3 میلیارد تومان از طرف باشگاه به محمد طیبی سپرده شده است. او قرار است پول 9 نفر از بازیکنانی که جدا شدند را پرداخت کند و مابقی را به باشگاه برگرداند. البته باشگاه واسطه فرستاده تا طیبی کل پول را برگرداند اما او چک را به حساب گذاشته که پول را وصول کنیم.»


مومنی در مورد اهداف تیم پیکان در فصل جدید هم عنوان کرد: «مطمئنا هدفمان حضور در تیم های بالای جدول است و همچنین کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا است. اگر بگویم جزو تیم های 4 یا 5 جدول می شویم برعکس می شود و آخر خواهیم شد. اما اگر هدف قهرمانی را برای خودمان تصور کنیم حداقل کسب سهمیه میرسیم.»


وی در مورد مشکلش با علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال خاطرنشان کرد: «من با علیرضا منصوریان از زمانی که با او در تیم نفت کار می کردم مشکل داشتم وقتی هم فصل قبل به استقلال آمد بلافاصله رضایتنامه ام را گرفتم و به استقلال خوزستان رفتم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب