دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرمانده نیروی زمینی ارتش: حرکت برادران سپاهی سیلی ‌محکمی بر دهان دشمنان بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قاموس نیروهای مسلح بود، گفت: حرکت برادران سپاهی سیلی ‌محکمی بر دهان دشمنان بود، حرکتی که اقدام همه‌ جانبه تمامی نیروهای دفاعی ایران را در بر می گرفت.
کد خبر : 194296

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع خبرنگاران گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای دفع هرگونه تجاوز دشمنان انجام شده است و ما اجازه هیچ‌گونه تجاوزی را به متجاوزان نمی‌دهیم.


فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه پیام ما به متجاوزان، پاسخ کوبنده موشکی به حمله ترقه‌ای آنان بود، افزود: قدرت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش‌ها نشان داده شده است و این قدرت در مسیر منویات مقام معظم رهبری روزبه‌روز افزایش پیدا خواهد کرد.


وی درباره ادامه پاسخ‌های کوبنده به متجاوزان گفت: هیچ خطر نظامی جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند چرا که همه نیروهای نظامی ایران در کنار هم و در رکاب مقام معظم رهبری آماده فرامین معظم‌له هستند تا درس عبرتی به متجاوزان بدهند.


حیدری با توجه به رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: رزمایش‌ها در طول سال به صورت تخصصی و موضوعی همانند رزمایش های بالگردی، رزهی و... انجام می‌شود و سال 1396 نیز در چند نقطه از کشور این رزمایش‌ها را برگزار می‌کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب