دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1396 - 09:16

تصویب طرح کاهش مجازات اعدام درکمیسیون قضایی مجلس

سخنگوی کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح کاهش مجازات اعدام رای گیری و با نظر موافق نمایندگان درکمیسیون به صحن علنی برای بررسی و تعیین تکلیف نهایی ارجاع شد.
کد خبر : 194278

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از خانه ملت، حسن نوروزی درتشریح جلسه دیروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: طرح الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر در راستای کاهش مجازات اعدام نیز رای گیری و مورد نظر موافق نمایندگان قرار گرفت، این طرح چون از ردیف بررسی در صحن برخوردار شده در هفته آتی در دستور کار صحن علنی قرار می‌گیرد.
نماینده مردم بهارستان و رباط کریم درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جلسه امروز کمیسیون درمحل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد، بیان داشت: کمیسیون دیداری از سازمان ثبت اسناد کشور داشت که در این جلسه گزارشی مبنی بر اقدامات انجام گرفته توسط این سازمان ارایه شد.
نوروزی افزود: طرح کاداستر و لزوم تامین منابع برای اجرای برنامه ششم توسعه جهت تعیین تکلیف مالکیت و ساماندهی ادارات ثبت و دفترخانه‌ها، ضرورت توسعه ثبت رسمی برای جلوگیری از دعاوی مالی مانند ثبت سند خودرو و تعیین تکلیف قانون ثبت اختراعات که مدت اجرای آزمایشی آن تمام شده است از جمله مواردی بود که در گزارش مذکور به نمایندگان گوشزد کردند.


وی ادامه داد: لزوم ساماندهی بنگاه‌های معاملات ملکی، استفاده ازظرفیت سازمان ثبت برای کاهش پرونده‌های قضایی و لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی با سازمان ثبت اسناد برای صدور اسناد اراضی دولت و منابع طبیعی نیز از دیگر مواردی بود که مسئولان سازمان ثبت اسناد و املاک بر تحقق آنها تاکید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته