دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1394 - 15:37
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان:

وجود سپاه برای کشور و ملت یک افتخار محسوب می شود

فرمانده سپاه ملکان با توجه به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگز اجازه بازرسی از مراکز تحقیقاتی و نظامی و مصاحبه با دانشمندان خود را به بیگانگان نخواهد داد.
کد خبر : 19427

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرهنگ پاسدار جواد اکبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان که بمناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شد، افزود: دشمنان با این ترفند به دنبال جاسوسی از مراکز هسته‌ای و تحقیقاتی بوده و می‌خواهند بدانند علم دانشمندان ما از کجا تامین و تغذیه می‌شود؟


فرمانده سپاه ملکان افزود: این‌ها می‌خواهند استقلال کشور را زیر سوال ببرند و اگر ما نرمش نشان دادیم هر روز به بهانه‌ای خواسته دیگری مطرح و ادعا کنند.


وی از آرزوی آمریکایی‌ها برای توافق هسته‌ای با ایران خبر داد و گفت: تا وقتی لابی‌های رژیم صهیونیستی در آمریکا فعال هستند نخواهند گذاشت این مذاکرات به نتیجه‌ای برسد.


اکبری با توجه به اقدامات عربستان به ویژه در یمن، این عمل را اکنون حتی بد‌تر از یهودی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: داعش دست پرورده سعودی‌ها، آمریکا و اسرائیل است و با شکست تروریست‌های داعش تن این کشور‌ها به لرزه در می‌آید.


وی با بیان اینکه دموکراسی در عربستان مفهومی ندارد و شیعیان دشمنان سعودی‌ها محسوب می‌شوند، اظهار کرد: در عربستان به جای انتخابات انتصابات وجود دارد و هر کس به شاهزادگان سعودی اهانتی کند در حد کافر با او برخورد می‌کند.


فرمانده سپاه ملکان حمله عربستان به یمن را به منظور زهر چشم گرفتن از شیعیان خود و مردم بحرین عنوان و تصریح کرد: بر اساس نشانه‌های موجود عربستان خود در یمن قربانی خواهد شد.


وی با بیان اینکه بیداری اسلامی سراسر منطقه خاورمیانه را فرا گرفته از سکوت مجامع بین المللی و به سازمان ملل و حقوق بشر بشدت انتقاد کرد و گفت: کجایند مجامع حقوق بشری و سازمان ملل که ببینند مردم یمن از سوی وهابیون عربستان قتل عام می‌شوند و حتی اجازه رساندن دارو و غذا به مظلومان بی‌دفاع یمن هم داده نمی‌شود؟!


اکبری با توجه به توطئه جدید دشمنان برای کشاندن ایران به صحنه جنگ ، اظهار کرد: اولا جمهوری اسلامی ایران جنگ طلب نبوده و در هیچ جنگی وارد نمی‌شود ولی اگر مجبور شود جواب قاطع و کشنده‌ای به دشمنان اسلام و انقلاب خواهد داد.


در این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدملکان نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار، آزادی خرمشهر را در سایه رهبری مقتدرانه امام راحل و جانفشانی رزمندگان اسلام دانست و گفت: همانگونه که رهبر کبیر انقلاب نیز فرمودند خرمشهر را واقعاً خدا آزاد کرد.


دکتر موسی ارشد از سپاه به عنوان مولود انقلاب یاد کرد و افزود: این نهاد انقلابی پس از ۸ سال دفاع از میهن اسلامی در جبهه‌های جنگ اکنون در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سازندگی، علمی و غیره در حال ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران اسلامی است.


وی با بیان اینکه وجود سپاه برای کشور و ملت یک افتخار محسوب می‌شود، ادامه داد: امیدوارم پاسداران و بسیجیان با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و دعای خیر مردم ایران اسلامی همیشه برای صیانت از انقلاب اسلامی سرافراز و پایدار باشند.


در ادامه این دیدار و به پاس همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان، لوح تقدیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دکتر موسی ارشد رئیس این واحد اعطا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته