دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1396 - 15:44

دفاع نخستین گروه دانشجویان کار‌شناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه

امروز نخستین دانشجوی فارغ التحصیل کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه از پایان‌نامه خود دفاع کرد.
کد خبر : 194156

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امروز در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه جلسه دفاع دانشجویان کار‌شناسی ارشد در رشته روان‌شناسی تربیتی برگزار شد. این موضوع در حالی اتفاق افتاد که این واحد دانشگاهی فقط یک دوره مجاز به جذب دانشجوی کار‌شناسی ارشد، آن هم در مرحله تکمیل ظرفیت بود.


در آن دوره با توجه به ارائه مدارک تصویب رشته کار‌شناسی ارشد در رشته‌های روان‌شناسی تربیتی، حسابداری، معماری و دو رشته دیگر این واحد مجاز شد که اقدام به جذب دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی و در این رشته‌ها کند.


اما این واحد به دلیل نداشتن هیات علمی با مرتبه استادیاری و استفاده از استادان مدعو در تصویب رشته‌ها، مجدد از لیست رشته محل‌های سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی خارج شد و این در حالی بود که یک ترم از تحصیل این دانشجویان گذشته بود.


معاون آموزشی واحد صحنه گفت: «این واحد علیرغم مجاز شدن به جذب دانشجو در‌‌ همان دوره قبل تمام سقف تعداد ظرفیت را جذب کرد. از آنجا که ما انتظار داشتیم که در ترم بعدی هم این موضوع تکرار شود اما در کمال ناباوری سازمان با این موضوع مخالفت کرد.»


جواد تجر افزود: «این موضوع در حالی اتفاق افتاد که استادان این واحد همگی در مقطع دکتری در حال تحصیل و یا در مقطع دفاع بودند اما با این وجود امیدواریم در آینده نزدیک با فارغ التحصیل شدن اعضای هیات علمی بورسیه علاوه بر فعال کردن این رشته‌ها، رشته‌های تحصیلی جدیدی هم به آنها اضافه کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته