دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1396 - 14:34
در جمع خبرنگاران

بروجردی: تصویب طرح مقابله با اقدامات سنای آمریکا نیازمند وفاق ملی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مقابله با اقدامات آمریکا از سوی مجلس ارائه شده و تصویب آن نیازمند وفاق جامع ملی است.
کد خبر : 194125

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، علاءالدین بروجردی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران درباره طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا اظهار کرد: تا کنون برای توافق جامع فراکسیون‌های مختلف مجلس درباره این طرح جلسه‌های مختلفی برگزار شده است و این جلسات تا زمان نهایی شدن طرح ادامه دارد و سپس طرح نهایی به صحن علنی می‌رود.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد:‌ این طرح نسبتا طولانی است و دارای مواد و بندهای متعددی است.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کسی به نمایندگانی از دولت هم در جلسه‌های بررسی این طرح حضور داشته است، گفت: این طرح از سوی مجلس ارائه شده است اما ما نظر وزارت خارجه را هم جویا می‌شویم چرا که وقتی یک طرح قانونی مطرح می‌شود، نیازمند یک وفاق جامع ملی است و دولت هم بخشی از این حاکمیت است.


بروجردی درباره مذاکرات مجلس با دولت درباره پیش‌بینی بودجه 2 هزار میلیاردی برای تقویت توان موشکی و نیروی قدس سپاه در طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا اظهار کرد: در این باره صحبت‌هایی از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی انجام شده است اما باید با در نظر گرفتن همه ابعاد طرح یک توافق ملی حاصل شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته