دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حذف اینترنت حجمی؛ ‌از شایعه تا واقعیت

مسئله توقف فروش حجمی اینترنت این روزها داغ شده است. برخی رسانه ها از حذف اینترنت حجمی از ابتدای مرداد خبر می دهند و در مقابل وزارت ارتباطات آن را رد می کند.
کد خبر : 194031

به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا، روز گذشته سخنگوی وزارت ارتباطات اعلام کرد که حذف اینترنت حجمی که چند روزی است در رسانه‌ها مطرح شده صحت ندارد.


شایعات در این خصوص وزیر ارتباطات را نیز به واکنش واداشت. محمود واعظی با توضیح این موضوع که حذف اینترنت حجمی به کمیسیون تنظیم مقررات ارسال شده و نتیجه آن تا مرداد ماه مشخص می شود،‌تاکید کرده که موضوع حذف فروش حجمی اینترنت در حوزه اینترنت ثابت برای حمایت از کاربران در دستور کار این وزارت قرار دارد.


وی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد : به همین منظور نیز کمیته ای تشکیل شده و تا پایان مرداد ماه نتیجه برررسی و پیشنهاد این کمیته برای تصویب در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مطرح خواهد شد.


وزیر ارتباطات ادامه داد: این گونه تصمیمات پس از تصویب در کمیسیون قابلیت ابلاغ و اجرا پیدا می کند.



وی گفت:‌ متاسفانه یکی از خبرگزاری ها علی رغم توضیحات و تاکید بر موضوع، صرفا به جهت جلب مخاطب تیتر خبر را به گونه ای تنظیم کرده که گویا از ابتدای مرداد این طرح اجرا می شود.


واعظی با گلایه از رسانه ها افزود:‌ جالب آنکه پس از توضیحات تکمیلی این وزارت نیز برخی خبرگزاری ها و رسانه ها کماکان روش خود در زمان انتخابات را دنبال می کنند و سعی می کنند با ارائه تیترهای متفاوت و تشویش اذهان مخاطبان تلاش های دولت برای مردم را مخدوش کنند.


از آنجا که بیشتر مصرف کنندگان اینترنت حجمی مردم عادی هستند اخبار مربوط به آن را نیز با دقت بیشتری پیگری می کنند بنابراین شایعات در این خصوص می تواند به نارضایتی و بالا رفتن توقعات غیر واقعی منجر شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته