دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1396 - 09:23

کتاب «ضربه‌های جمجمه و مغز» نقد می‌شود

معرفی و نقد کتاب «ضربه‌های جمجمه و مغز» فردا  (چهارشنبه 21 تیرماه) در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می‌شود.
کد خبر : 193983

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی خانه کتاب، کتاب «ضربه‌های جمجمه و مغز» نوشته یعقوب ترسلی، مدرس و جراح مغز و اعصاب فردا (چهارشنبه 21 تیرماه) با حضور نویسنده کتاب، علی علی‌محمدی، مجتبی میری، منوچهر روحانی و اکبر ارشدی در سرای اهل قلم نقد و معرفی می شود.


کتاب «ضربه‌های جمجمه و مغز» برای اولین بار در ایران آن هم در شکل بسیار پیشرفته در سطح جهانی چاپ شد و شامل 6 بخش و 18 فصل و تقریبا 300 عکس و طرح آناتومیکی و پاتالوژیکی منحصر به فرد است. نکته بسیار مهم در این کتاب آگاهی و هنرمندی مولف به نقاشی میکروسکوپی و علمی منحصراً در حیطه جراحی مغز و اعصاب است. بسیاری از نقاشی‌ها و طرح‌های آناتومیکی و میکروسکوپی استاد در کتاب‌های مشهور جراحی اعصاب در کشورهای آمریکا و اروپا دیده می‌شود.


در این کتاب هم با استفاده از نمونه‌های بیماران ایرانی تصاویر بی نظیر و کاملاً مستند چاپ شده است که نقش بسیار زیادی در رساندن مفاهیم به رزیدنت‌ها و همکاران جوان جراحی اعصاب خواهد داشت.


علاقمندان برای حضور در نشست نقد و بررسی کتاب «ضربه‌های جمجمه و مغز» می توانند چهارشنبه (21 تیرماه) ساعت 17 به سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفرجنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2، طبقه همکف مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته