دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

پورموسوی: امیدوارم من و ویسی احترام هم را نگه داریم/ نتیجه گرفتن مقابل پرسپولیس سخت است

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: 3 سال دستیار ویسی بودم و و با او تنها رقابت فوتبالی دارم و امیدوارم در این فصل احترام همدیگر را حفظ کنیم.
کد خبر : 193960

سیروس پورموسوی در خصوص آخرین وضعیت فولاد خوزستان به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «طبق برنامه‌ای که از ابتدا داشتیم در حال جلو رفتن هستیم. ما در ابتدا بدنسازی پرفشار و بعد از آن برنامه‌های تاکتیکی را مدنظر داشتیم تا پیش از شروع مسابقات به آمادگی خوبی برسیم. از عملکرد بچه‌ها کاملا راضی هستم.»


سرمربی فولاد خوزستان در مورد بازی با پرسپولیس در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت:« قرعه خوبی خوردیم. پیش از برگزاری مراسم قرعه کشی دوست داشتم اولین بازی ما در خارج از خانه باشد که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد و من از این بابت خوشحالم . پرسپولیس حریف ما هم یکی از بهترین تیم‌های دو فصل اخیر لیگ است که مدافع عنوان قهرمانی است و قطعا بازی سختی در این بازی داریم.»


وی افزود: «خوشبختانه در این فصل مشکل مالی نداریم و از همان ابتدای فصل هم به بازیکنان جدید گفتیم که با توجه به اینکه بودجه باشگاه محدود است برای گرفتن پول نباید عجله داشته باشند. تیم را اقتصادی بستیم و پس از دو فصل ناکامی فولاد در لیگ برتر با حمایت هواداران قصد داریم تا بهترین نتیجه ممکن را در این فصل کسب کنیم. اگر چه بازیکنان جوان هم در تیم‌مان داریم اما تمامی مهره‌های تیم باتجربه هستند و متوجه اهمیت شرایط فولاد در لیگ برتر هستند. قصدشان این است که بهترین باشند و به آن چیزهایی که خواسته دوستداران فولاد است، برسند.»


سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد مهره‌های که از تیم استقلال خوزستان جذب فولاد شده‌اند و باعث به‌وجود آمدن حواشی زیادی در خوزستان شده است، بیان کرد: «ما عاشوری را از گرفتیم که خودش قصد رفتن از استقلال را داشت. پیمان شیرزادی هم بازیکن آزاد بود که به ما اضافه شد. توانتستیم فرشاد جانفزا را که در لیست مازاد استقلال خوزستان بود را جذب کنیم و فرزاد جعفری هم قرارداش را فسخ کرده بود و به فولاد آمد. با جذب این بازیکنان دنبال حرف و حدیث خاصی نبودیم چرا که آنها اگر به فولاد نمی‌آمدند در خارج از استان به فوتبال خود ادامه می‌دادند. رحیم زهیوی هم که از الشحانیه قطر به فولاد آمد و اگر چه سابقه بازی در استقلال خوزستان را داشت ولی تصمیم داشت که فوتبالش را در تیمی غیر از استقلال ادامه دهد و ما نگذاشتیم در خارج از خوزستان بازی کند.»


او اضافه کرد: «ما دو بازیکن در دفاع و خط حمله کم داریم که با جذب آنها فهرست این فصل‌مان تکمیل می‌شود. بحث جذب بازیکن خارجی مطرح است ولی اگر با گزینه‌ای که مدنظرمان است به توافق نرسیم قبل از آمدن به اردوی تهران با دو بازیکن ایرانی به توافق می‌رسیم. هرچند بازیکنان خوب جذب تیم‌های مختلف شده‌اند.»


پورموسوی درباره تقابل این فصل فولاد و استقلال خوزستان و اینکه او بار دیگر مقابل عبدالله ویسی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: «به‌نظرم امسال یکی از تماشایی‌ترین دربی‌های خوزستان بین فولاد و استقلال برگزار می‌شود. البته نباید بی‌دلیل این مسابقه را حساس کرد. من سال گذشته در کسوت سرمربی استقلال خوزستان برابر فولاد بازی‌های خوبی را شاهد بودم و همچنین دو بار مقابل تیم سپاهان که عبدالله ویسی سرمربی آن بود، قرار گرفتم. من 3 سال دستیار ویسی بودم و و با او تنها رقابت فوتبالی دارم. امیدوارم چه در بیرون زمین و چه در زمان برگزاری بازی‌های دربی هر دو احترام همدیگر را حفظ کنیم تا تماشاگران از تماشای دربی قرمز و آبی خوزستان لذت ببرند. حاشیه به هیچ‌کدام از دو تیم کمکی نمی‌کند و البته که عبدالله ویسی و من هم علاقه‌ای به حاشیه نداریم.»


وی در رابطه با جدایی بختیار رحمانی از فولاد افزود: «بختیار چند بار با مدیربرنامه‌هایش به باشگاه آمد و با مسئولان فولاد مذاکره کرد اما به توافق نرسید و اینکه سر چه موضوعی با هم اختلاف داشتند، من اطلاعی از این موضوع ندارم. بختیار بازیکن باکیفیتی است و امیدوارم در فصل جدید هم در پیکان موفق باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته