دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دلایل ماندن طارمی: مبلغ بالای رضایت‌نامه، اصرار هم‌تیمی‌ها و سیاست باشگاه پرسپولیس

مهدی طارمی آقای گل 2 فصل اخیر فوتبال ایران در نهایت تصمیم خود را برای ماندن در پرسپولیس گرفت و روز گذشته با مسئولان باشگاه برای ادامه همکاری به توافق رسید. طارمی که در تلاش بود بازی در لیگ‌های اروپایی را تجربه کند و پیشنهاداتی از آلمان، هلند و یونان داشت به خاطر شرایط خاص این تیم‌ها و مبلغ بالای رضایت‌نامه‌اش که یک میلیون یورو بود نتوانست با هیچ یک از آن‌ها به توافق برسد و از آنجا که مهلت داده شده به او از سوی باشگاه به پایان رسیده بود روز گذشته تصمیمش را گرفت و ماندنی شد.
کد خبر : 193942

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا از خراسان، توافق طارمی و پرسپولیس در شرایطی بود که دیروز روزنامه الشرق از حضور او در قطر و توافق با باشگاه الغرافه خبر داده بود و تا لحظه آخر اخبار ضد و نقیض درباره آقای گل منتشر می‌شد. شاید برای خیلی‌ها عجیب و سوال باشد که پس از آن همه اصرار طارمی به جدایی، چگونه او در پرسپولیس ماندنی شد؟


بر اساس شنیده‌ها جدا از مبلغ بالای رضایت‌نامه که مانع بزرگی برای جدایی طارمی بود، هم‌تیمی‌های این بازیکن نقش مهمی در ماندن او داشتند. همان شبی که هم‌تیمی‌های او از جمله محسن مسلمان، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و... در اینستاگرام پست مشترک گذاشتند و از آقای گل خواستند در پرسپولیس بماند تردید به جان مهاجم ملی‌پوش سرخ‌ها افتاد. اقدام بازیکنان به مهدی تلنگری اساسی زد به طوری که می‌شد تاثیر این پست‌ها و پیغام و پسغام‌ها و تماس‌های آن‌ها را در حرف‌ها و رفتارهایش حس کرد.


البته باشگاه با توجه به قرارداد و تعهد یک ساله طارمی می‌توانست از ابزارهای قانونی برای منصرف کردن و حفظ او استفاده کند اما مسئولان باشگاه می‌خواستند آقای گل خودش به این نتیجه برسد که ماندن در پرسپولیس برایش مفیدتر است و به نفع اوست. در واقع تحت فشار قرار ندادن طارمی از سوی باشگاه باعث شد او با طیب خاطر و فراغ بال تصمیم بگیرد و در نهایت هم به ماندن راضی شود.


روز گذشته که وکیل طارمی برای پیگیری و بررسی وضعیت موکلش به باشگاه پرسپولیس رفت از قضا اعضای هیئت مدیره هم حضور داشتند. وکیل طارمی که گویا در چند روز اخیر هم تماس‌هایی با مسئولان باشگاه داشت روز گذشته صحبت نهایی را انجام داد که منجر به ادامه همکاری طارمی و پرسپولیس شد و این بازیکن با دریافت ویزای اوکراین و پک وسایل ورزشی‌اش راهی کی‌یف شد تا در اردوی خارج از کشور به لشگر سرخ اضافه شود. گفته می‌شود مبلغ توافق طارمی و پرسپولیس با گنجاندن برخی آپشن‌ها حدود یک میلیارد و 250 میلیون تومان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: طارمی پرسپولیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته