دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1394 - 12:04

پیروانی: فدراسیون پول ندارد/ اردوی ترکیه نباید لغو شود

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال گفت: رئیس فدراسیون فوتبال در تلاش است با تامین منابع مالی مانع لغو اردوی تدارکاتی تیم ملی در کشور ترکیه شود.
کد خبر : 19394

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، افشین پیروانی که پیش از تمرین امروز ملی‌پوشان در ورزشگاه شهید دستگردی در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد ضمن بیان این مطلب افزود: «بر اساس مفاد قراردادهایی که فدراسیون بسته است باید به فدراسیون پول تزریق می‌شد که این اتفاق تا به امروز نیفتاده‌ است. فدراسیون پول ندارد که این مشکل، مشکلی بزرگ است که باید حل شود. اردوی ترکیه برای تیم ملی خیلی اهمیت دارد که متاسفانه در حال منتفی شدن است. البته کفاشیان تمام سعی‌اش را به کار گرفته‌ است تا اجازه ندهد این اردو لغو شود که امیدوارم این تلاش‌ها مثمر ثمر واقع شود.»


پیروانی در ادامه به اهمیت اردوی ترکیه اشاره کرد و گفت: «این اردو باید به هر قیمتی برگزار شود چون برای آماده‌سازی تیم ملی خیلی اهمیت دارد. تیم ملی بعد از این اردو بازی با ازبکستان و از آن مهمتر با ترکمنستان که در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود را پیش رو دارد. برپایی اردوی ترکیه به کی‌روش کمک می‌کند تا بازیکنانش را بهتر برای بازی با ترکمنستان آماده کند.»


پیروانی با اشاره به محل برگزاری تمرینات تیم ملی نیز گفت: «شرایط خوب نیست. نمی خواهم انتقاد کنم اما ما شانس آوردیم که توانستیم زمین دستگردی را برای تمرین تیم ملی پیدا کنیم. تیم ملی به دلیل بازسازی کمپ تیم ملی فعلا نمی‌تواند در جای مشخصی تمرین کند که این موضوع خیلی بد است. در واقع ما باید هفته به هفته دنبال زمین تمرینی بگردیم تا بتوانیم برای بازی های مقدماتی جام جهانی آماده شویم.»


وی ادامه داد: «دیگر صعود به جام جهانی آسان نیست. همه کشورها برای این بازی‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند و یک روز را هم از دست‌ نمی ‌دهند. قدرت تیم‌های آسیایی به هم نزدیک شده‌ است و ما برای اینکه از قافله عقب نیفتیم باید بیشتر تلاش کنیم.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته