دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1396 - 16:07

روحانی شش لایحه مصوب هیات وزیران را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد

رئیس‌جمهوری در نامه‌های جداگانه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی شش لایحه مصوب هیات وزیران را برای انجام تشریفات قانونی تقدیم لاریجانی کرد.
کد خبر : 193882

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت‌الاسلام حسن روحانی در نامه‌های جداگانه به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ارسال این لوایح آورده است:


* لایحه «موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق» که به پیشنهاد وزارت جهادکشاورزی در جلسه 1395/7/25 هیات وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.


* لایحه «عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در برنامه اندازه‌شناسی آسیا اقیانوسیه» که به پیشنهاد سازمان ملی استاندارد ایران در جلسه 1396/3/3 هیات وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.


* لایحه «موافقتنامه همکاری و کمک متقابل اداری در موضوعات گمرکی بین گمرک جمهوری اسلامی ایران و اداره کل گمرک جمهوری سوسیالیستی ویتنام» که به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی در جلسه 1395/12/4 هیات وزیران به تصویب رسیده است، جهت طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.


* لایحه «عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در شرکت بین‌­المللی نقدینگی اسلامی» که به پیشنهاد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درجلسه 1396/2/24 هیات وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود


* لایحه «موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان راجع به همکاری در زمینه پیشگیری، محدودسازی وکاهش پیامدهای شرایط اضطراری» که به پیشنهاد وزارت کشور درجلسه 1395/9/14 هیات وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.


* لایحه «موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین در خصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی» که به پیشنهاد وزارت جهادکشاورزی در جلسه 1395/8/16 هیات وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.


حسن روحانی رئیس جمهور


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته