دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1394 - 13:08

توضیح مدیرعامل آزاد راه تهران پردیس درباره خبر اختلاس در این شرکت

در پی انتشار اخباری مبنی بر اختلاس در شرکت آزاد راه تهران پردیس با جعل تگ‌های الکترونیکی عوارض، مدیرعامل این شرکت گفت: افراد دستگیرشده در ارتباط با این موضوع جزو پرسنل شرکت آزاد راه تهران پردیس نبوده‌اند.
کد خبر : 19387

سیدعباس طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان اینکه عنوان اختلاس در شرکت آزادراه تهران پردیس به ناحق در رسانه‌ها مطرح شد، افزود: این سوءاستفاده از سوی دو نفر از اپراتورهای فروش شارژ تگ یا بلیت الکترونیکی بود که این افراد نیز تحت نظارت شرکت پیمانکاری مشغول به فعالیت بودند.


وی با بیان اینکه سامانه اخذ عوارض الکترونیکی به ازای هر تردد مبلغی را کسر می‌کند، تصریح کرد: خدمات مشتریان مانند تهیه فروش و شارژ برچسب‌های الکترونیکی عوارض از طریق یکی از بانک‌های عامل صورت می‌گیرد و این بانک نیز امور خود را از طریق یک شرکت پیمانکاری انجام می‌دهد.


طاهری با تاکید بر اینکه شرکت آزادراه تهران پردیس در دریافت وجه از مشتریان و واریز آن به حساب بانک عامل هیچ دخالتی ندارد، ادامه داد: در بررسی‌های صورت‌گرفته از طریق این بانک تناقض‌هایی در میزان وصول عوارض محرز می‌شود که برای بررسی بیشتر این امر به مراجع قضایی ارجاع داده شده‌ است و بانک عامل خود به عنوان شاکی پرونده موضوع را پیگیری می‌کند.


مدیرعامل شرکت آزادراه تهران پردیس در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعی از میزان اختلاس صورت گرفته دارد، خاطرنشان کرد: این موضوع از سوی بانک عامل و دادستان شهرستان پردیس در حال پیگیری است و من اطلاع دقیقی از میزان این اختلاس ندارم. همچنین افراد دستگیر شده در این باره نیز از کارکنان شرکت پیمانکاری مجری سامانه وابسته به بانک عامل هستند.


دادستان شهرستان پردیس طی هفته اخیر از دستگیری دو نفر از کارکنان شرکت آزادراه تهران پردیس به دلیل اختلاس و جعل تگ‌های الکترونیکی عوارض خبر داده بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته