دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بلیت فروشی اینترنتی جشنواره تئاتر دانشگاهی فعال شد

با شروع هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران علاقمندان می‌توانند برای اولین بار بلیت نمایش‌های شرکت‌کننده در این رویداد را به صورت اینترنتی خریداری کنند.
کد خبر : 19383

به‌گزارش گروه فرهنگی آنا به‌نقل از روابط‌عمومی این جشنواره، مخاطبین جشنواره می توانند با مراجعه به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com که سابقه ارائه خدمات مختلف فرهنگی به مخاطبین تئاتر را دارد مراجعه و بلیت نمایش های مختلف شرکت کننده در جشنواره تئاتر دانشگاهی را خریداری کنند.


بنا بر این گزارش، با توجه به جدول اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی علاقمندان می توانند بلیت هر نمایش را از زمان شروع فروش اینترنتی تا ساعت ۱۲ ظهر روز اجرا از طریق این سایت خریداری کرده و در هنگام مراجعه به سالن مورد نظر همراه داشتن بلیت خریداری شده به صورت چاپ شده الزامی می باشد.


همچنین با توجه به استقبال مخاطبین از فروش اینترنتی برای برخی از آثار به صورت محدود بلیت فروشی حضوری نیز برقرار خواهد بود.


علاقمندان همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال در جریان اخبار جشنواره بوده و گفتگوهای صوتی با عوامل نمایش های شرکت کننده را نیز شنونده باشند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته