دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1396 - 13:11

رییس جدید فدراسیون ژیمناستیک: قول می‌دهم در المپیک 2024 نماینده داشته باشیم

رییس جدید فدراسیون ژیمناستیک قول حضور این رشته در المپیک ۲۰۲۴ را داد و گفت: با توجه به دیربازده بودن این رشته قول حضور در المپیک توکیو را نمی‌توان داد اما برنامه‌های زیادی برای آن داریم.
کد خبر : 193793

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، زهرا اینچه درگاهی رئیس پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک در جمع خبرنگاران گفت: «خوشحالم که توانستم رای اعتماد اعضای مجمع را جلب کنم و از این بابت احساس غرور و افتخار می‌کنم. از این پس می‌خواهم در راه ارتقای این رشته قدم بردارم و ماموریت من از امروز تنها این رشته خواهد بود.»


او در مورد برنامه‌های خود در فدراسیون ژیمناستیک گفت: «من طرح برنامه‌های خود را در قالب یک ساله در مجمع توضیح دادم اما در بخش گسترش پایگاه‌های قهرمانی در کشور و توسعه ژیمناستیک در مدارس و خیلی از موارد دیگر برنامه‌های زیادی خواهیم داشت. تیم‌های ملی باید بازسازی و احیا شوند. روی ماده ۸۸ نیز باید کار کنیم.»


درگاهی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر این که ما ۵۰ سال است نماینده‌ای در المپیک نداشته‌ایم آیا قول حضور ژیمناستیک در المپیک ۲۰۲۰ را می‌دهید گفت: «با توجه به بی‌بازگشت بودن ژیمناستیک، دشوار است که قول حضور در المپیک ۲۰۲۰ را بدهیم. البته ما برنامه زیادی برای المپیک ۲۰۲۰ مشخص کرده‌ایم اما می‌توانم قول دهم که در المپیک ۲۰۲۴ ژیمناستیک قطعا حضور خواهد داشت و این از اهداف ماست.»


وی در مورد اهداف و برنامه‌های خودش در ژیمناستیک زنان گفت: «ما می‌خواهیم رقابت‌های بین‌المللی و مسابقه‌های کشورهای اسلامی را دوباره از سر بگیریم و اقدامات خوبی را در جهت ژیمناستیک زنان در ایران داشته باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته