دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1396 - 12:50

بررسی راه‌های همکاری با حضور معاون وظیفه عمومی یزد در دانشگاه آزاد اسلامی

راه‌های همکاری بیشتر با حضور سرهنگ عبدالحسین پوررفیعی معاون وظیفه عمومی فرماندهی ناحیه انتظامی یزد در دفتر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بررسی شد.
کد خبر : 193769

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون وظیفه عمومی فرماندهی ناحیه انتظامی یزد و سرهنگ محمد علمی محمدی کارشناس معافیت تحصیلی این فرماندهی با حضور در دفتر دکتر کمال خواجه پور معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یزد راه های تعامل بیشتر و همکاری بهینه تر را بررسی کردند.


پوررفیعی با تشکر از تعامل خوب دانشگاه با سازمان نظام وظیفه گفت: «در آینده نزدیک دانشجویان باید تمام درخواست های خود برای خروج از کشور به منظور انجام سفر زیارتی و سیاحتی را از طریق سامانه داشته باشند و به زودی سیستم کاغذی حذف می شود. »


کارشناس معافیت تحصیلی فرماندهی ناحیه انتظامی یزد نیز با ابلاغ و تذکر بخشنامه های جدید خواستار دقت نظر دانشگاه همچون گذشته در امر معرفی به موقع دانشجویان برای اخذ معافیت تحصیلی، در نظر گرفتن وضعیت تحصیلی دانشجویان به نظام وظیفه شد.


در این نشست علاوه بر مسئولان نظام وظیفه استان یزد، مدیر دانشجویی، کارشناس نظام وظیفه، کارشناس مسئول دبیرخانه هیأت امنا در حوزه دانشجویی نیز حضور داشتند.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته