دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1396 - 18:31

انتخابات فدراسیون ژیمناستیک فردا برگزار می‌شود؛ پایان یک سال بلا تکلیفی

انتخابات فدراسیون ژیمناستیک فردا برگزار می‌شود تا در نهایت از بین 4 نامزد حاضر در این انتخابات برای پست ریاست این فدراسیون رئیس 4 سال آینده آن انتخاب و معرفی شود.
کد خبر : 193580

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، فردا انتخابات فدراسیون ژیمناستیک برگزاری می شود، فدراسیونی که بعد از گذشت بیش از یک سال بالاخره نفر اول خودش را می شناسد. سیدمحمدشروین اسبقیان، حبیب نوظهوری، رضا محمدکاظمی و زهرا اینچه درگاهی اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون ژیمناستیکهستند که فردا برای تصاحب صندلی این فدراسیون با هم رقابت می کنند.


البته مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک تاکنون چندین بار تا مرحله برگزاری پیش رفته است اما هر بار به دلایلی مختلفی این مجمع لغو شد. اولین بار این موضوع به 10 مهر سال 95 بر می گردد زمانی که کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با نوشتن نامه ای در مورد اساسنامه فدراسیون باعث شد این انتخابات به تعویق بیافتد.


بعد از این اتفاق مسعود سلطانی فر در آذرماه 95 در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک صحبت کرد و 11 بهمن ماه بود که اعضای مجمع فدراسیون هم از داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خواستار این شدند که هر چه سریعتر انتخابات این فدراسیون برگزار شود؛ تاریخ به 23 بهمن رسید و استقبان هم اعلام کرد نیمه دوم فرودین ماه 96 انتخابات برگزار خواهد شد. اما در آن زمان هم نه تنها انتخابات برگزار نشد بلکه 15 فروردین 96 آیین‌نامه جدید انتخاب رؤسای فدراسیون‌های ورزشی ابلاغ شد و در روز 19 فروردین 96 ثبت‌نام دوباره از نامزدهای این انتخابات نام نویسی کردند و در نهایت برگزاری انتخابات براساس آیین‌نامه جدید مورد تایید قرار گرفت.


در روز 13 خرداد ادهمی سرپرست دبیری فدراسیون اعلام کرد 14 تیرماه ساعت 10 صبح انتخابات برگزار می شود اما این تاریخ باز هم تغییر کرد و وزارت ورزش و جوانان برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک را به تاریخ 19 تیرماه ( فردا) ساعت 10 صبح موکول کرد.


حالا فردا تکلیف این فدراسیون بی رئیس مشخص می شود و فدراسیونی که از روز 27 خرداد 95 تا به امروز 18 تیر 96 با سرپرست اداره می شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته