دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1394 - 10:59
صبح امروز صورت گرفت؛

آغاز به کار اجلاس آسایهل 2015 با سخنان دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

پنجاه و نهمین اجلاس آسایهل 2015 صبح امروز شنبه 2 خرداد با سخنرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اعضا در سالن امیرکبیر واحد اصفهان(خوراسگان) کار خود را آغاز کرد.
کد خبر : 19358

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، پیش از سخنرانی دکتر حمید میرزاده، رسول زرگرپور استاندار اصفهان در سخنانی دانشگاه آزاد اسلامی را از بزرگترین و معتربرترین دانشگاه های استان دانست و خطاب به حاضران و میهمانان اجلاس آسایهل گفت: به شهر اصفهان خوش آمدید و امیدوارم چند روزی را که در اصفهان هستید، خوش و شاد باشید و از این کنفرانس به خوبی بهره‌برداری کنید. از طرف مردم با فرهنگ اصفهان نیز به شما خیرمقدم می گویم.


بعد از سخنان استاندار اصفهان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با خوش آمدگویی به اعضا اظهار کرد: عالیجناب پروفسور فوزی رحلان رئیس آسایهل، عالیجناب پروفسور نینات اولان وورا ووت دبیر کل آسایهل ، روسا و معاونین دانشگاهها ، شرکت کنندگان کنفرانس 2015 آسایهل ، میهمانان عالی مرتبه ، خانمها و آقایان. بسیار خرسندم که خوش آمد گوی شما به کنفرانس سال 2015 آسایهل در ایران به میزبانی واحد اصفهان (خوراسگان ) دانشگاه آزاد اسلامی ایران باشم.


وی افزود: این حقیقت که بسیاری از شما از فواصل دور به این کنفرانس آمده اید بیانگر اهمیت این گردهمایی به منظور تبادل افکار در خصوص موضوعی بسیار مهم تحت عنوان "همکاری های منطقه ای و بین المللی در امر پژوهش، برنامه آموزشی و تجربیات دانشجویی" است.


میرزاده گفت: اجازه می خواهم ابتدا مراتب تقدیر خود را از هیات امنای آسایهل برای موافقت با برگزاری اجلاس 2015 در ایران و در دانشگاه آزاد اسلامی ابراز نمایم. همچنین سپاس خود را بواسطه انتخاب اخیر اینجانب به عنوان نایب رییس آسایهل و مسئول کمیته مالی در جلسه هیات امنا در کشور سنگاپور تقدیم می دارد.


وی ادامه داد: این افتخاری بزرگ است و البته مسئولیتی بزرگتر. اینجانب همراه با همکارانم در دانشگاه آزاد اسلامی و در همکاری نزدیک با رئیس و دبیر کل آسایهل تمامی تلاش خود را در دو سال آینده به کار خواهیم بست تا ظرفیت های حرفه ای و شبکه گسترده داخلی و بین المللی خود را در راستای توسعه بیشتر آسایهل از طریق همکاری های میان اعضا بکار گیریم.


میرزاده گفت: همچنین مایلم مراتب قدردانی خود را از واحد خوراسگان اصفهان برای میزبانی این گردهمایی مهم و از واحد آکسفورد و مرکز همکاری های بین المللی آکسفورد (OICC) برای سازماندهی و مدیریت مشترک اجلاس و از دست اندرکاران حوزه معاونت بین الملل دانشگاه برای نظارت مستمر بر حسن اجرای اموراجلاس طی چند ماه گذشته به عمل آورم. از همه شما برای تلاش و تعهد کاری تان سپاسگزار هستم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: با یادآوری موضوع کنفرانس یعنی "به سوی 2020 با همکاری های منطقه ای و بین المللی در حوزه پژوهش، برنامه آموزشی و تجربیات دانشجویی" ، می خواهم اهمیت این موضوع را نه فقط برای خود و دانشگاه آزاد اسلامی بلکه مطمئنا برای همه حاضرین در اجلاس تاکید مجدد کنم.


متن کامل سخنان دکتر میرزاده در پنجاه و نهمین اجلاس آسایهل متعاقبا منتشر می شود...


اجلاس بین‌المللی آسایهل با موضوع همکاری‌های بین‌المللی در برنامه‌ریزی درسی‌، پژوهش و همچنین مهارت‌های دانشجویان و با حضور کشورهای جهان، روزهای دوم و سوم خرداد 94 به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته