دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1396 - 12:55

شرایط آزمون عملی رشته بازیگری در مقطع ارشد اعلام شد

سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای شرایط آزمون عملی در رشته بازیگری در مقطع کارشناسی‌ارشد را اعلام کرد.
کد خبر : 193485

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، براساس این اطلاعیه؛ داوطلبانی که در رشته بازیگری از کدرشته امتحانی 1357 آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را در موعد مقرر تکمیل کرده‌اند،‌ باید برای شرکت در آزمون عملی در فرصت قانونی به آدرس‌های تعیین شده مراجعه کنند.


همچنین مصاحبه و آزمون عملی بازیگری از کد رشته امتحانی 1357 مطابق جدول زیر در روزهای 28، 29 ، 30 و 31 تیر و 1 و 2 مرداد برای آقایان و روزهای 3، 4، 5، 6 و 7 مرداد برای خانم‌ها (به ترتیب حروف الفبای نام خانوادگی) به نشانی تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، ضلع جنوبی ورزشگاه شهید شیرودی، خیابان ورزنده، جنب تالار هنر، پلاک 13، ساختمان شماره 2 دانشکده سینما و تاتر دانشگاه هنر برگزار می‌شود.


داوطلبان باید برای تعیین نوبت مصاحبه قبل از ساعت 8:00 صبح با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و نیز پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون ارشد 96 در محل آزمون حضور داشته باشند.



داوطلبان همچنین برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون عملی رشته بازیگری از روز دوشنبه مورخ 26 تیر به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند. هزینه برگزاری آزمون عملی قبل از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، به مبلغ 250 هزار ریال باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.


همچنین دواطلبان باید آمادگی اجرای یک قطعه نمایش به انتخاب خود داوطلب (این قطعه می‌تواند از نمایش‌های قبلی داوطلب باشد) داشته باشند. خانم‌ها لازم است که آمادگی لازم برای اجرای نقش «سابین» از صفحه 122-121 نمایشنامه «هراس» نوشته «پیرکرنی» ترجمه «محمدعلی معیری» چاپ دوم 1349 انتشارات «بنگاه ترجمه و نشر کتاب» را داشته باشند.


آقایان هم باید آمادگی لازم برای اجرای نقش «ویلی» از صفحه 202 نمایشنامه «مرگ پیله‌ور» نوشته «آرتور میلر» و ترجمه «علی اصغر بهرام بیگی» انتشارات «رازی» چاپ 1363 را داشته باشند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته