دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1394 - 10:28
در گفت و گو با آنا

ابن قاسم: خیالمان از بابت ماندن اسکوچیچ از هفت دولت راحت است/ کسی او را مجبور به ماندن نکرد

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: شایعاتی که در مورد جدایی دراگان اسکوچیچ از فولاد شنیده می‌شود واقعیت ندارد.
کد خبر : 19343

محمد حسین ابن قاسم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا با بیان این مطلب گفت: «اسکوچیچ قبل از پایان لیگ با مدیران باشگاه در خصوص ادامه همکاری‌اش جلساتی را برگزار کرد که دو طرف به توافق رسیدند و اسکوچیچ پای قرارداد جدیدش با فولاد که برای 2 سال تنظیم شده بود را امضا کرد.»


وی ادامه داد: «اگر اسکوچیچ خواهان ادامه حضورش در فوتبال خوزستان نبود دلیلی نداشت که این کار را انجام بدهد و کسی هم او را مجبور به انجام این کار نکرد. این موضوع نشان می‌دهد که اسکوچیچ از کار در باشگاه فولاد رضایت دارد و می خواهد همچنان به آن ادامه بدهد.»


سرپرست باشگاه فولاد در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد اسکوچیچ در هیات فوتبال خوزستان به ثبت رسیده‌ یا نه گفت: «این کار هنوز انجام نشده‌ است. قرارداد او با باشگاه داخلی است. البته مشکلی هم در این خصوص وجود ندارد. هم باشگاه و هم اسکوچیچ به قراردادی که به امضای دو طرف رسیده پایند هستند و به آن احترام می‌گذارند.»


ابن قاسم در ادامه از مذاکره باشگاه استقلال با اسکوچیچ ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: «اینکه از طرف باشگاه استقلال با وی تماس گرفته شده یا نه من خبری ندارم، اما این را می دانم که اسکوچیچ در فصل آینده سرمربی فولاد است. درست است که قرارداد او هنوز ثبت نشده است اما قرارداد داخلی هم اعتبار دارد خیال ما از ماندن اسکوچیچ در فولاد از هفت دولت راحت است.»


این مقام مسئول در باشگاه فولاد افزود: «برنامه‌های تیم تا 27 خرداد تعطیل است. ما منتظر لیست بازیکنان مورد نظر اسکوچیچ برای لیگ آینده هستیم تا با بازیکنانی که او نمی‌خواهد تسویه حساب کنیم و بازیکنان مورد نظرش را هم جذب کنیم.»


وی در مورد زمان ارائه لیست از سوی سرمربی فولاد برای فصل آینده لیگ نیز گفت: «اسکوچیچ در حال بررسی است. واقعیت این است که در لیگ چهاردهم او تیمی را در اختیار داشت که نیمکت قوی نداشت. از اینرو او به دنبال بستن تیمی کیفی برای مسابقات فصل آینده است. فکر می کنم او در اوایل هفته آینده لیست بازیکنانش را به باشگاه تحویل می‌دهد.»


سرپرست باشگاه فولاد در پایان در خصوص آخرین وضعیت محمد قاضی بازیکن این تیم که در هفته‌های پایانی لیگ از سوی اسکوچیچ از تیم کنار گذاشته شد نیز گفت: «با دادن لیست وضعیت این بازیکن هم مشخص می‌شود. اگر سرمربی تیم او را بخواهد در تیم می ماند و گرنه باید از جمع ما جدا شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته